جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ساعت ۱۴:۲۷
مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی خراسان شمالی خبر داد:

فاروج، کمترین میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی خراسان شمالی گفت: براساس آخرین بررسی ها، میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز، اماکن و محیط های اداری و کاری، فاروج، کمترین میزان رعایت پروتکل های بهداشتی را در بین شهرستان های خراسان شمالی دارد.
فاروج، کمترین میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان,
به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، علیرضا نوروزیان گفت: منظور از میزان رعایت پروتکل های بهداشتی همان میزان استفاده از ماسک توسط خدمت دهندگان و خدمت گیرندگان و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سطح مراکز، اماکن و محیط های اداری و کاری استان است.

وی بیان داشت: رعایت موارد مذکور در فاروج 81 درصد، بجنورد 87 درصد، مانه و سملقان 92 درصد، جاجرم 93 درصد، گرمه 93 درصد، راز و جرگلان 93 درصد و شیروان 94 درصد است.

نوروزیان عنوان کرد: براساس آخرین بررسی های انجام شده وضعیت رنگی میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در فاروج، نارنجی و سایر شهرستان های استان زرد اعلام شد.

وی با اشاره به این که وضعیت رنگی گفته شده برای هر شهرستان در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی است و با وضعیت رنگی نمایش داده شده در نرم افزار ماسک تفاوت دارد، گفت: وضعیت رنگی در نرم افزار ماسک، نشان دهنده آمار مبتلایان و جانباختگان ناشی از ویروس کرونا در کشور است.
 
انتهای پیام/ رحمانی 
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک