جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ساعت ۸:۱۵
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی :

بیمارستان امام رضا(ع) قبل از احداث مکان جدید، تخریب نمی شود

حجت الاسلام آسوده گفت: طبق تاکید استاندار خراسان شمالی تا زمانی که بیمارستان جدید ساخته نشده است، اجازه تخریب بیمارستان امام رضا(ع) داده نمی شود.
بیمارستان امام رضا(ع) قبل از احداث مکان جدید، تخریب نمی شود ,

 حجت الاسلام عظیم آسوده، مدیر کل اوقاف و امورخیریه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه بیمارستان امام رضا ( ع) بجنورد وقف درمان شده است، اظهار داشت:  تولیت این بیمارستان با وزارت بهداشت و درمان است.

وی ادامه داد : طبق درخواست، محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی نسبت به بیمارستان امام رضا(ع)که در حال حاضر به دغدغه ای برای مردم، واقف و شبکه بهداشت تبدیل شده است، این زمین به وقفیت خود باقی خواهد ماند.


حجت الاسلام آسوده اضافه کرد: مقرر شده است، زمینی به ارزش ریالی  مکان فعلی بیمارستان با قیمت روز، جهت احداث بیمارستان به صورت وقفی و به نام همان موقوفه سند بخورد.


وی خاطرنشان کرد : براین اساس بیمارستانی به همین نام ساخته خواهد شد و تا زمانی که بیمارستان ساخته، تجهیز و تحویل داده نشود این بیمارستان به فعالیت خود ادامه خواهد داد و تخریب نخواهد شد.


این مقام مسئول بیان داشت: طبق تاکید استاندار خراسان شمالی تا زمانی که  بیمارستان جدید ساخته نشده است، اجازه تخریب بیمارستان قدیم داده نخواهد شد.


حجت الاسلام آسوده با اشاره به اینکه مکان فعلی در محدوده میراث فرهنگی است و امکان توسعه و ساخت و ساز در حریم بناهای میراث فرهنگی وجود ندارد، گفت:  با شرایطی که اعلام شده اگر  بیمارستان جدید و نو در مرکز استان ایجاد شود قطعا به نفع مردم استان خواهد بود، زیرا اگر این جابجایی صورت نگیرد به دلیل عدم امکان ساخت و توسعه بعد از سالها ساختمان بیمارستان غیرقابل استفاده خواهد بود.


وی گفت: براین اساس هیچ مشکلی نداریم و بنابر نظر کارشناس هر آنچه که ارزش ریالی دارد زمین داده خواهد شد و بیمارستان جدید احداث خواهد شد.


این مقام مسئول درپاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه بیمارستان جدید با عنوان بیمارستان دولتی احداث خواهد شد یا خصوصی، توضیح داد: باتوجه به اینکه بیمارستان در تولیت وزارت بهداشت است قطعا بیمارستان به بخش خصوصی واگذار نخواهد شد و تاکنون در این مورد صحبتی نبوده است، اما قطعا در این حوزه علوم پزشکی اطلاعات کامل تری را می تواند ارائه دهد.


وی خاطرنشان کرد: در عین حال مردم هیچ نگرانی از بابت تخریب بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد نداشته باشند.

 

انتهای پیام / رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک