شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۳۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ساعت ۸:۲۴

ایران خواستار تقویم سال ۲۰۲۱ کشتی‌های سنتی شد

فدراسیون کشتی از کمیته کشتی‌های سنتی اتحادیه جهانی، خواستار تقویم سال ۲۰۲۱ این رشته و برنامه‌های آلیش بانوان در سال جدید میلادی شد.
ایران خواستار تقویم سال ۲۰۲۱ کشتی‌های سنتی شد,
بعد از آنکه کرونا سراسر جهان را فرا گرفت، اتحادیه جهانی کشتی در چند زمان مختلف، برگزاری مسابقات بین‌المللی و رسمی در همه رشته‌های زیرمجموعه‌اش و در رده‌های مختلف را در سال 2020 لغو کرد. این درحالی بود که اتحادیه جهانی اصرار زیادی به برگزاری مسابقه جهانی در رده سنی بزرگسالان داشت و در همین زمینه نیز تلاش زیادی کرد اما در نهایت نتوانست رقابت‌های جهانی این رده را برگزار کند و به جایش طی روزهای 22 تا 28 آذر ماه جام جهانی آزاد و فرنگی را در صربستان به انجام رساند تا تقویم سال 2020 کشتی جهان، درشرایطی که شروعش با کرونا بود، با حداقل مسابقه رسمی و بین المللی بسته شود.

اتحادیه جهانی در هفته های گذشته برنامه مسابقات سال 2021 را در رده سنی بزرگسالان اعلام کرد که طی آن علاوه بر برگزاری دو مسابقه گزینشی آسیایی و جهانی، رقابت های المپیک و مسابقات جهانی نروژ برگزار می شود.

فدراسیون کشتی از اتحادیه جهانی خواسته که تقویم سال 2021 کشتی های سنتی را اعلام کند تا طبق آن برنامه های پیش روی کشتی آلیش بانوان نیز مشخص شود.

انتهای پیام/

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک