جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۲۸۳۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ساعت ۱۰:۴۱
عضو شورای اسلامی شهرستان رازوجرگلان:

پر جمعیت ترین بخش شهرستان رازوجرگلان فاقد دندانپزشکی است

عضو شورای اسلامی شهرستان رازوجرگلان از نبود دندانپزشک در بخش پرجمعیت جرگلان در شهرستان راز و جرگلان خبر داد.
پر جمعیت ترین بخش شهرستان رازوجرگلان فاقد دندانپزشکی است,

آخوند خالمحمد درخشان، عضو شورای اسلامی شهرستان رازوجرگلان درگفتگو با عصر اترک گفت: دو سال قبل بود که با پیگیری های زیاد توانستیم یک اتاق در درمانگاه شهر یکه سعود را مجهز به امکانات دندانپزشکی کنیم و یک خانم دندانپزشک را نیز با پیگیری مستمر از بجنورد به اینجا آوردیم اما اکنون قریب به یک و نیم سال است که این خانم دندانپزشک به دلیل مرخصی زایمان از این درمانگاه رفته است .

وی ادامه داد : مرخصی زایمان وی قابل توجیه است ولی  ۹ ماه  باید مرخصی بگیرد ولی ایشان اکنون یک سال ونیم است که به محل کار خود نیامده است .

وی افزود : دو ماه قبل پیگیری کردیم که همان موقع به ما گفتند باز می گردد ولی همچنان این دندانپزشک استخدامی به محل کار خود بازنگشته است .

 عضو شورای اسلامی شهرستان رازوجرگلان همچنین گفت: نبود دکتر  دندانپزشک در جرگلان باعث شده است که افراد دوباره به سمت افراد سنتی بروند که این کار نیز قطعا با وجود کرونا و دیگر مسائل، مشکلاتی برای افراد بیمار به وجود می آورد همچنین برخی مردم نیز مجبورند به بجنورد مراجعه کنند که هزینه آن نیز بالا می رود و با این شرایط اقتصادی قطعا تامین آن سخت است .

آخوند درخشان با بیان اینکه درمانگاه یکه سعود و دندنپزشکی آن بیش از ۱۴ هزار نفر را پوشش می دهد، گفت : برای درمانگاه های کلاته ابریشم و حصارچه نیز ما قول استقرار دندان پزشکی را گرفته بودیم ولی این دو دندانپژشک در این دو نقطه جرگلان نیز خبری نیست و اکنون بخش درجمعیت جرگلان فاقد دکتر  دندانپزشک است.


انتهای پیام / رحیمی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک