جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۳۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ساعت ۹:۴۰
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی :

انتقام سخت برابر با خروج کامل آمریکا از منطقه خواهد بود / مردمی بودن " حاج قاسم " او را جهانی و ماندگار کرد

حجت الاسلام رضا نوری با اشاره به اینکه آمریکا دهها سال است با ایجاد تفرقه و جنگ، منابع منطقه را غارت می کند، گفت: انتقام سخت زمانی محقق می شود که آمریکا به صورت کامل از منطقه خارج شود.
انتقام سخت برابر با خروج کامل آمریکا از منطقه خواهد بود / مردمی بودن

حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک، اظهار داشت: ویژگی هایی که باعث شد سردار سلیمانی مورد توجه همه اقشار مردم در هر طیف و جناح سیاسی قرار گیرد، عشق به مردم بود، ایشان با همه وجود مردم را دوست داشت و در عمل هم این عشق را بارها نشان داده بود.

وی ادامه داد:  سردار سلیمانی در دفاع مقدس، در مبارزه با اشرار و داعش، در دفاع از شیعه و سنی، دفاع از علویان سوری، حتی دفاع از غیر مسلمان ها، در دفاع از انسانیت در همه صحنه ها حضور داشت و با به خطر انداختن جانش این جایگاه را در بین مردم ایجاد کرده است.

حجت الاسلام نوری اضافه کرد: سردار سلیمانی فارغ از این که یک نظامی بود، زمانی که در منطقه حضور داشت در تمامی بحران ها از جمله سیل و زلزله در کنار مردم حضور پیدا می کرد و این مردمی بودن و عشق به مردم، این جایگاه را برای ایشان در دل مردم ایجاد کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین اخلاص این شهید را از دیگر ویژگی های شاخص  وی برشمرد و گفت: سردار سلیمانی به هیچ وجه دنبال دیده شدن و ریا نبود، به همین دلیل اعمالش نیز ماندگار شد و این یک قاعده الهی است که می فرماید آن چیزی که رنگ و بوی الهی داشته باشد ماندگار می شود و کار شهید چون خدایی بود، او را در دل مردم عزیز کرد.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه ولایت مداری و عشق به ولایت یکی دیگر از ویژگی های بارز این شهید بوده است، گفت: ولایت در حکومت شیعی و علوی محور است و کسی که بر، گرد این محور بچرخد خداوند آن را عزیز خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه مردم نسبت به ایشان چگونه می توانند ارادتشان را نشان دهند، گفت: ارادت اگر ظاهری باشد در برگزاری مراسمات، در صحبت هایشان نسبت به شهید ارادات می ورزند اما نوع دیگری از ارادت که مدنظر قرار می گیرد، ارادت عملی است.

حجت الاسلام نوری افزود: در ارادت عملی نسبت به سردار سلیمانی باید سعی شود همان ویژگی هایی که حاج قاسم را جهانی کرده بود، ویژگی های مردمی بودنش، ولایی، جهادی و انقلابی بودنش را تا حد امکان  نهادینه کنند.

وی در رابطه با انتقام سخت بیان داشت: براساس صحبت های مقام معظم رهبری یک انتقام که حمله به عین الاسد بود در همان سال گذشته انجام شد، اما انتقام دوم از همان روز شروع شده است و مردم کم کم به این نتیجه رسیده اند که  آمریکا باید از منطقه خارج شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: آمریکا دهها سال است که منابع منطقه را غارت می کند، برادر کشی و تفرقه در منطقه را رقم می زند، جنگ ایجاد می کند و انتقام سخت زمانی است که آمریکا به صورت کامل از منطقه خارج شود که قطعا آرامش، رونق اقتصادی در منطقه حاکم خواهد شد.

 

انتهای پیام/ رحمانی  

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک