جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۲۸۳۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ساعت ۱۵:۵۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

آیت الله یزدی درکوران حوادث انقلاب رهگشا بود/شخصیتهای موثر همواره موردتهاجم دشمن بوده اند

حجت الاسلام علی خادمی با بیان اینکه بصیرت سیاسی و تلاش اجتماعی آیت الله یزدی برکسی پوشیده نیست، گفت: آیت الله یزدی از اولین کسانی است که مسیر را باز و راهبری می کرد، نه تنها در فتنه 88 بلکه در حوادث و کوران انقلاب جزو کسانی بود که رهگشا بود.
آیت الله یزدی درکوران حوادث انقلاب رهگشا بود/شخصیتهای موثر همواره موردتهاجم دشمن بوده اند,

حجت الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک پیرامون رحلت آیت الله محمد یزدی اظهار داشت: آیت الله یزدی از شاگردان برجسته مرحوم آیت الله بروجردی و امام خمینی (ره) بود.


وی با اشاره به اینکه ایشان در سال های متوالی از پشتوانه های انقلاب اسلامی و یاران فداکار امام (ره) بودند، افزود: آیت الله یزدی در حوزه انقلاب اسلامی پیشگام بود، همچنین پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران سنواتی را در تبعید گذرانده بود.


حجت الاسلام خادمی با اشاره به اینکه ایشان در حوزه علمیه قم زبانزد بود، افزود: شاگردانش را با نگاه انقلابی تربیت می کرد و با عزم راسخ ، حضور موفق و بابرکت در مسئولیت های گوناگون سیاسی، قضائی، علمی و مردمی خدمت کردند.


این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ایشان علاوه بر فضیلت های اخلاقی و روحیه انقلابی، بصیرت سیاسی داشت که این سیره در مواضع  ایشان در حوادث بعد و قبل از انقلاب مشاهده می شود.


وی با بیان اینکه بصیرت سیاسی و تلاش اجتماعی آیت الله یزدی برکسی پوشیده نیست ، یادآور شد: آیت الله یزدی از اولین کسانی است که مسیر را باز و راهبری می کرد، نه تنها در فتنه 88 بلکه در حوادث و کوران انقلاب جزو کسانی بود که رهگشا بود.


حجت الاسلام خادمی با اشاره به اینکه شخصیت های موثر همواره مورد تهاجم بوده اند، گفت: گاهی این تهاجمات در قالب ترور شخصیتی و گاهی ترور حقیقی بوده است، بنابراین دشمن همیشه سعی کرده است که چهره های برجسته و تاثیرگذار کشور را حذف کند.


وی اضافه کرد: در مرحله نخست دشمن تلاش می کند تا این شخصیت ها را به لحاظ فیزیکی حذف کند اما زمانی که موفق نمی شود نسبت به تحریف شخصیت آنها اقدام می کند، زیرا آنها توان دیدن شخصیت های موثری که در جامعه راهبری می کنند را ندارند.


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه دشمن برای رسیدن به اهدافش به هر ابزاری دست می زند، گفت: آیت الله یزدی از شخصیت های بسیار پاکیزه ای بود که تعلق خاطر به دنیا نداشته و در واقع نه تنها متعلق به ایران و اسلام بلکه به تمام مسلمانان و مستضعفان جهان تعلق داشت، لذا فقدان ایشان ضایعه ی بسیار بزرگی است.

 

انتهای پیام ./ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک