شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ساعت ۱۵:۴۵
امام جمعه راز:

آیت الله یزدی ۶۰ سال به مبارزه با استکبار پرداخت

حجت الاسلام نادعلی زاده گفت: آیت الله یزدی ۶۰ سال از عمر خویش را به مبارزه با استکبار و دفاع از انقلاب اسلامی پرداخت و در این راه از آبرو و جایگاه خود مایه گذاشت.
آیت الله یزدی ۶۰ سال به مبارزه با استکبار پرداخت ,

حجت الاسلام ناد علیزاده امام جمعه شهر راز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری عصراترک، ضمن تسلیت ارتحال آیت الله یزدی گفت: آیت الله یزدی از شخصیت های وزین و از معدود علمای حوزه علمیه بودند که قریب به 60 سال در مبارزه با استکبار جهانی در همه میدان ها چه قبل از انقلاب و  چه بعد از انقلاب، حضور مستمر و پر خیر و برکت داشتند.


وی افزود: قبل از انقلاب در سال 42 بعد از ندای حضرت امام(ره) یکی از چهره های خاص که در مسیر ولی عصر حرکت می کرد این بزرگوار بودند که ثبات قدم بسیاری داشت و اهل مجاهدت و مبارزه بود. 


ناد علیزاده گفت: مرحوم آیت الله یزدی از اشخاصی بودند  که انقلاب اسلامی اهمیت ویژه ای برای ایشان داشته است چراکه از آبرو و جایگاه می گذشتند، اما از دفاع از انقلاب و ارزشهای انقلاب و اسلام نمی گذشت. 


وی خاطر نشان کرد: در مسایل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در مسیر انقلاب اسلامی و در مسیر ولایت ثابت قدم بودند به همین خاطر سالها مورد آماج و حملات تبلیغی و مجازی دشمنان نظام قرار گرفتند.


این مقام مسئول افزود: آیت الله یزدی شخصیتی جامع داشتند که علاوه بر اخلاق و سیاست در حوزه علمیه قم، اهل علم و قضاوت بودند. 


وی خاطرنشان کرد: این عالم بزرگ به طور کامل عمر پر برکت خود را در راه دفاع از ولایت و انقلاب اسلامی سپری کردند.


امام جمعه راز اظهار امیدواری کرد تا تمام انقلابیون راه این عالم مجاهد را در عرصه های مختلف را ادامه دهند تا مسیر انقلاب به خصوص در گام دوم، پر رنگ تر در جهت رسیدن  اهداف انقلاب اسلامی ادامه یابد.


انتهای پیام/ یزدانی

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک