شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ساعت ۹:۱۶
جامعه روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی  خواستار شدند؛

عاملان ترور دانشمند هسته ای به اشد مجازات برسند

علماء و روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی در بیانیه ای ضمن محکومیت شدید ترور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، از وزارت اطلاعات و دستگاه های امنیتی و مراجع قضایی درخواست کردند هرچه زودتر عاملان و طراحان این جنایت غیر انسانی را شناسایی و به اشد مجازات برسانند.
عاملان ترور دانشمند هسته ای به اشد مجازات برسند,

به گزارش عصر اترک درادامه این بیانیه آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

انجام این اقدام تروریستی در ایران اسلامی بیانگر سرخوردگی استکبار جهانی و رژیم پلید اسرائیل در مقابل دانشمندان ایرانی است. چنین اقدامات تروریستی حیثیت و آبروی اسرائیل جنایتکار و دیگر مزدوران آنها را در مقابل ملل آزادیخواه جهان بر باد داد.

ترور، در همه ابعاد آن منفور و مورد انزجار ملت ها است و استفاده از آن به عنوان یک راهبرد علیه دانشمندان و نخبگان غیرنظامی، جنایتکارانه¬ و ناجوانمردانه است. از این رو، این اقدام ضدبشری نباید بدون مجازت بماند و بلکه باید توسط همه نهادهای بین المللی و سازمان های به اصطلاح حقوق بشری و ضدتروریستی در جهان محکوم شود.

 دشمنان و عاملان ترور دانشمندان ایرانی باید بدانند علم و دانش حقیقتی ترور نشدنی است و ادامه خط ترور علیه متفکران و دانشمندان هسته ای ایران از سوی مراکز جاسوسی و تروریست پرور غربی و صهیونیستی، هیچگونه خللی در صنعت هسته ای و دفاعی ملت ایران وارد نخواهد کرد و بلکه با شهادت دانشمندان متعهد و دلسوز انقلابی قدرت صنعت  هسته ای و دفاعی کشور شتاب بیشتری خواهد گرفت.

در پایان بیانیه مذکور آمده است: ما روحانیون اهل تسنن استان اعم از( مدیران مدارس علمیه، ائمه جمعه و جماعت مساجد و مدرسین حوزه های علمیه) مصیبت از دست رفتن چهره پر تلاش عرصه پژوهش و تحقیقات علمی کشور و دانشمند هسته ای را به محضر امام خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) تسلیت عرض نموده و از دستگاه های امنیتی و انتظامی کشور به ویژه وزارت اطلاعات و قوه قضاییه خواهانیم هرچه زودتر مسببین به شهادت رساندن برادر عزیزمان محسن فخری زاده را شناسایی و به اشد مجازات برسانند.

جامعه روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک