شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ساعت ۱۳:۵

توزیع ۳ هزار بسته معیشتی به مناسبت هفته بسیج در فاروج

محمد مهدی شفیع آبادی گفت: به مناسبت هفته بسیج 3 هزار بسته معیشتی توسط گروه های جهادی بسیج شهرستان فاروج در بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد.
توزیع 3 هزار بسته معیشتی به مناسبت هفته بسیج در فاروج,

سرهنگ دوم پاسدار محمد مهدی شفیع آبادی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فاروج، در گفتگو با خبرنگار عصر اترک ضمن تبریک هفته بسیج اظهارکرد: خداوند را شاکریم که این توفیق را به ما داد تا به کمک خیرین و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به مناسبت هفته بسیج  بازهم بتوانیم  به نحوی هرچند کم گوشه ای از نیاز نیازمندان را برطرف کنیم.

وی افزود: تعداد بسته هایی که در این مرحله تهیه شده 3 هزار بسته  به ارزش ریالی هر بسته حدود 5میلیون ریال است که به همت گروه‌های جهادی بسیج در بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

شفیع آبادی گفت: شرایط جامعه به خصوص در سال جاری می طلبد که کمک و همدلی مؤمنانه منحصر به ایامی خاص و مقطعی نشود، بلکه در طول سال به شکل های مختلف تداوم داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی مردم، خیرین و جهادگران در جهت لبیک به فرمان مقام معظم رهبری از سختی های گذران معیشت در این مقطع سخت برای خانواده محروم و مستمند به سهم خود بکاهیم.

 

انتهای پیام/م.شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک