شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ساعت ۱۲:۳۴

اولین گرم خانه فاروج افتتاح شد

ابوالحسن نجفی گفت: اولین گرم‌خانه شهرستان فاروج با امکانات اولیه در دو واحد آقایان و بانوان در فاروج افتتاح شد.
اولین گرم خانه فاروج افتتاح شد,

به گزارش خبرنگار عصر اترک از فاروج، ابوالحسن نجفی، فرماندار شهرستان فاروج در آیین افتتاح این گرمخانه اظهارکرد: با توجه به شروع فصل سرما و پایین آمدن دمای هوا و نظر به اینکه در شهر فاروج معدود افرادی هستند که سال های گذشته بی سرپناه بوده و عموما در خانه باغ‌ها زمستان را سپری می‌کردند تصمیم گرفتیم امسال برای آنها سرپناهی گرم و امن فراهم سازیم.

وی افزود: در نتیجه برگزاری جلسات و با همکاری شهرداری، کمیته امداد و بهزیستی شاهد افتتاح اولین گرمخانه در شهرستان فاروج هستیم.

فرماندار فاروج اظهار داشت: این گرم خانه در دو واحد جدا برای آقایان و بانوان با همه امکانات اولیه سرویس بهداشتی، دوش حمام و ... هر روز از ساعت 18 عصر تا 8 صبح پذیرای افراد بی سرپناه است تا درشب های سرد زمستان شب را در محیطی گرم و امن بگذرانند.

نجفی گفت: با کمک بهزیستی و خیرین شب ها یک وعده غذای گرم و صبح نیز با مراجعه به مراکز دی اس آی می توانند از صبحانه و بسته های بهداشتی این مراکز استفاده کنند.

انتهای پیام/م.شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک