جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ساعت ۱۳:۱۹
در جلسه گرامیداشت هفته بسیج در شیروان عنوان شد؛

برگزاری ۴۲۰ برنامه هفته بسیج در شیروان / حضور پررنگ بسیجیان در بحران کرونا

سرهنگ عباسعلی ریحانی گفت: 420 برنامه فرهنگی، بصیرتی، اعتقادی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی در قالب 65 عنوان برنامه برای هفته بسیج هدف گذاری و برای اجرا به رده های مختلف بسیج ابلاغ شده است.
برگزاری 420 برنامه هفته بسیج در شیروان /  حضور پررنگ بسیجیان در بحران کرونا ,

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصراترک از شیروان، سرهنگ عباسعلی ریحانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیروان پیش از ظهر امروز در جلسه گرامیداشت و هماهنگی هفته بسیج در محل فرمانداری شیروان اظهار داشت: با تشکیل بسیج در پنجم آذر سال 58 به دستور امام راحل پدیده شگفت آوری بوجود آمد که حراست و حفاظت از انقلاب به خود مردم واگذار شد.

وی گفت: امروز خدمات بسیج در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، دفاعی و نظامی و ... نشان از آن دارد که بسیج خاری در چشم نامحرمان است.

سرهنگ ریحانی با اشاره به اینکه در چهل و یکمین سالگرد هفته بسیج قرار گرفته ایم، افزود: بسیج و بسیجی نیروی کارآمد کشور برای همه میدانهاست و نگاه و تفکر بسیجی در بحران ها التیام بخش درد مردم و مظهر وحدت بین ملت هاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیروان فضاسازی محیطی، دیدار با امام جمعه شهرستان، مسابقات فرهنگی و هنری، برگزاری کارگاه ها مقابله با آسیب اجتماعی و سبک زندگی در بستر فضای مجازی، نظارت بر بازار در بحث گرانفروشی و قاچاق کالا با هماهنگی اداره صمت شیروان ، تجلیل از کادر درمان بیمارستان های شهرستان، برگزاری شیفت ایثار در کارخانجات توسط حوزه بسیج ادارات را از جمله برنامه های هفته بسیج در این شهرستان عنوان کرد.

وی ادامه داد: توزیع 41 هزار قرص نان تحت عنوان نان مهربانی در بین نیازمندان، اجرای طرح نذر خون و اهدای خون توسط پرسنل و بسیجیان ناحیه مقاومت شهرستان، شناسایی 50 نفر از بسیجیان داوطلب برای کمک به کادر درمان در بیمارستان ها و نظارت بر بازار، ادارات و کارخانجات برای رعایت پروتکل های بهداشتی با همکاری اداره بهداشت شهرستان از جمله برنامه های شاخص شهرستان در هفته بسیج است.

 

حضور پررنگ مردم و بسیجیان در بحران کرونا

امین رضا مرآتی، فرماندار شیروان در این نشست گفت: بسیج یک نهاد مردمی و اجتماعی است و تشکیل بسیج یک اتفاق بی نظیر بود که در دنیا مانندآن وجود ندارد.

وی گفت: قطعا حضور بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس باعث پیروزی شد و هم اکنون نیز در این زمانه کرونا، مردم و بسیجیان هستند که وارد عرصه شدند و  باید این حضور  ادامه دار باشد چون مقابله با کرونا از حوزه یک وزارتخانه فراتر رفته است و در این شرایط خاص باید مردم و دستگاه های متولی در کنار هم باشند .

 

تفکر بسیجی ریشه در دین مبین اسلام دارد

حجت الاسلام تکمیلی، امام جمعه شهرستان شیروان نیز در این جلسه گفت: یکی از اقدامات بی سابقه امام (ره) تشکیل بسیجی مردمی بود، بسیجی که تفکر آن ریشه در دین مبین اسلام دارد.

امام جمعه شیروان با اشاره به اینکه تکلیف گرا بودن، خستگی ناپذیری، بی منت کار کردن و دنبال نتیجه بودن، از شاخصه های یک بسیجی است، اضافه کرد: مسئولین باید این نگاه بسیجی را داشته باشند و آن را تقویت کنند.

انتهای پیام/احسان حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک