شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ساعت ۱۴:۵

شکارچیان متخلف در راز و جرگلان در چنگال قانون گرفتار شدند

سلیمان رخشا از دستگیری شکارچیان متخلف در راز و جرگلان و ارجاع آنان به مراجع قضایی خبر داد.
شکارچیان متخلف در راز و جرگلان در چنگال قانون گرفتار شدند,

سلیمان رخشا،رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان راز و جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، گفت: طی گزارش همیاران محیط زیست مبنی بر مشاهده چند نفر شکارچی غیرمجاز در ارتفاعات بخش جرگلان و اقدام به تیراندازی و شکار کبک وحشی بلافاصله یگان حفاظت محیط زیست شهرستان به محل اعزام شدند.

رخشا افزود: ماموران پس از مشاهده متخلفین و بررسی وضعیت با همکاری مامورین انتظامی نسبت به تعقیب و محاصره شکارچیان غیرمجاز اقدام کرده و چهار نفر متخلف در محل دستگیر شدند.

وی اظهارکرد: از نامبردگان لاشه پنج قطعه کبک وحشی، لاشه یک رأس خرگوش وحشی و چهار قبضه سلاح ساچمه زنی به همراه سه قطار فشنگ مجموعاً دارای پنجاه عدد فشنگ کشف و ضبط شد و متخلفین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

لازم به ذکر است طبق مصوبه شماره 442 شورای عالی حفاظت محیط زیست جریمه شکار یک قطعه کبک به لحاظ مطالبه ضرر و زیان مبلغ سه میلیون ریال و جریمه شکار یک رأس خرگوش چهار میلیون و پانصد هزار ریال تعیین شده است.

انتهای پیام/گ

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک