شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ساعت ۸:۴۴
جانشین فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف احشام غیر مجاز در فاروج

جانشین فرمانده انتظامي استان از توقیف دو دستگاه خودرو و کشف 61 راس گوسفند غیر مجاز به ارزش بیش از یک میلیارد و 800 میلیون ریال در شهرستان فاروج خبر داد  
کشف احشام غیر مجاز در فاروج,

به گزارش گروه دریافت خبر صبح‌فاروج، سرهنگ محمد غلامی  اظهار داشت: ماموران انتظامی فاروج ، حین گشت زنی در سطح شهرستان، به یک دستگاه خاور و یک دستگاه پیکان وانت حامل احشام که قصد خروج از استان را داشتند مشکوک و  جهت بررسی بیشتر آنها را متوقف كردند.  


وي با اشاره به اینکه در بازرسي از خودروهای توقیف شده 61 راس گوسفند غیر مجاز و فاقد مجوز دام پزشکی كشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش احشام مکشوفه بیش از یک میلیارد و 800 میلیون ريال برآورد شده است.  


این مقام انتظامی با اعلام اینکه احشام مکشوفه پس از هماهنگی با اداره تعزیرات و استعلام از دامپزشکی به اداره اموال تملیکی استان تحویل گردید ،ادامه داد: در این رابطه دو دستگاه خودرو توقیف و دو نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، متهمان تحویل مراجع قضائی شدند. 


سرهنگ غلامی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند. 

 

انتهای پیام/شادکام
 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک