جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ساعت ۱۱:۸
نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس:

مسئولان با حضور در مناطق مشکلات مردم را از نزدیک ببینند

محمد وحیدی گفت: اگر مسئولان استان با حضور در مناطق مختلف استان و نظارت های میدانی با مشکلات مردم از نزدیک آشنا شوند، بسیاری از مشکلات به راحتی حل می شود.
مسئولان با حضور در مناطق مشکلات مردم را از نزدیک ببینند,

محمد وحیدی، نماینده مردم پنج شهرستان بجنورد، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان و رازو جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصراترک  تاکید کرد:  همگرایی بین نمایندگان و مسئولان استانی قطعا می تواند به رفع مشکلات مردم کمک کند.

وی افزود: مسئولان استانی دغدغه هایی که به لحاظ مسائل اداری دارند کنار بگذارند و با حضور در مناطق، مشکلات مردم را از نزدیک ببینند.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود مکاتبات و بروکراسی های اداری برای مردم کاهش پیدا کند، افزود: مردم گاها در ادارات نمی توانند پاسخ ها را شفاف دریافت کنند، سرگردان می شوند یا برخی از کارکنان ادارات احساس می کنند که باید از پاسخگویی به مردم سرباز بزنند.

وحیدی افزود: این در حالی است که دولت علی رغم تمامی مشکلات،  حقوق کارمندان را به موقع می پردازد و  بنابراین آنان نیز موظف هستند که به مردم خدمت کنند و نباید به عنوان ابزار آزار به آنها نگاه شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: حضور مسئولان در روستاها باعث حل بخشی از مشکلات می شود که گاهی اوقات نیازی به اعتبار جدید نبوده و با یک هماهنگی بین بخشی قابل حل است، بنابراین مدیران باید نیروهایشان را پای کار نگه دارند تا مشکلات مردم را به حداقل برسانند.

وی یادآور شد: اگر ارتباط بین مردم و مسئولان تقویت شود، قطعا رضایت مندی بیشتری در بین مردم ایجاد خواهد شد.

وحیدی افزایش تولید در تمامی زمینه ها را یکی از اساسی ترین تغییرات در خراسان شمالی خواند و گفت: افزایش ظرفیت اجتماعی و اقتصادی در گرو افزایش تولید است.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که نسبت به تولید ثروت اقدام شود باید بخش های مختلف کشاورزی، باغداری، دامداری، صنایع تبدیلی، صنایع دستی، فرش بافی و تمام بخش هایی که دراقتصاد خانواده می تواند تاثیرگذار باشد، مورد توجه واقع شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه صنایع بزرگ استانی باید زایشی باشند و صنایع کوچک در استان ایجاد کنند، گفت: هر پتروشیمی می تواند صنایع پایین دستی زیادی را ایجاد کند، در حالی که شاهد هستیم کارخانه تولید کود سولفات با بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی تاکنون به بهره برداری نرسیده است.

وحیدی اضافه کرد: با مدیریت و برنامه ریزی باید بازار اقتصاد داخل استان را تقویت کرد و مردم به درآمد پایدار برسند که جوانان استان برای کسب درآمد به استان های دیگر برای انجام مشاغل پایین دستی نروند بلکه در استان خودشان به عنوان صنعتگر در کنار خانواده زندگی شان را مدیریت کنند.

 

انتهای پیام/ رحمانی   

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک