شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ساعت ۹:۲۲
فرمانده انتظامی استان خبر داد:

دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در اسفراین

فرمانده انتظامی استان از دستگیری دو نفر کلاهبردار با 10میلیارد ریال کلاهبرداری در اسفراین خبر داد و گفت: در پی اعلام شکایتی مبنی بر اینکه دو نفر با هویت نامشخص با فروش طلای تقلبی در " اسفراین "اقدام به کلاهبرداری از وی کردند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. 
دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در اسفراین,

به گزارش خبرنگار سپهرآیین ، سردار"علیرضا مظاهری"، فرمانده انتظامی استان با اشاره به اقدامات فنی و پلیسی صورت گرفته توسط ماموران کلاهبرداران شناسایی شدند، افزود: متهمان این پرونده که دو نفر بودند،که طی هماهنگی قضایی یک نفر در بخش صفی آباد اسفراین در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده شد. 


سردار مظاهری با بیان اینکه در ادامه روند رسیدگی به پرونده با توجه به متواری بودن متهم دوم در شهرستان های نیشابور  , دماوند  و استان یزد و احتمال کلاهبرداری در آن استان ها متصور بود،لذا اقدامات فنی و اطلاعاتی ادامه داشت که به محض ورود متهم به شهرستان اسفراین توسط ماموران پلیس آگاهی در یکی از روستا های توابع شهرستان در یک عملیات موفقیت آمیز دستگیر شد.  


فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: پس از دستگیری کلاهبردارن و مراجعه شکات دیگر مشخص شد کلاهبرداران  از چهار نفر شاکی 10 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده اند که مراتب پس از تکمیل پرونده با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.

 

انتهای پیام / حسن آبادی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
کیانوش | 1399/08/09
0
0
از زحمات نیروهای خدوم انتظامی شهرستان خیلی خیلی متشکریم...
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک