شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ساعت ۱۷:۳۹
خطیب نماز جمعه اسفراین عنوان کرد:

مسئولان تربیت بدنی در کنار مسائل ورزشی به مسائل تربیتی و اخلاقی نیز اهمیت دهند

حجت الاسلام محمدیان با اشاره به اینکه توجه به مسائل اخلاقی و تربیتی در تربیت بدنی شهرستان اسفراین کمرنگ است ، گفت: مسئولان مربوطه در این حوزه باید علاوه بر بحث ورزش به مباحث تربیتی، اخلاقی و معرفتی اهمیت دهند.
مسئولان تربیت بدنی در کنار مسائل ورزشی به مسائل تربیتی و اخلاقی نیز اهمیت دهند,

به گزارش پایگاه خبری سپهرآیین ، حجت الاسلام محمدیان،  امام جمعه اسفراین  در خطبه های  نماز جمعه ۲۵ مهر ماه ضمن توصیه به تقوای الهی و پرهیز از گناه  و رفتن به سمت و سوی خوبیها اظهار کرد: در بحث تقوا پیشگی در عرصه پاسداشت از حریم مقام بالای پیامبر خدا این است که بدانید نسخه حق و نابود کننده با طل پیغمبر بوده است و خواهد بود .

خطیب نماز جمعه اسفراین  در ادامه با بیان مواردی که در بحث تقوا پیشگی در عرصه پاسداشت  حریم مقام بالای پیامبر (ص) ، خاطر نشان کرد  : نسخه حق که نامیده می شود همین آیین پیغمبر  اسلام ص است و نسخه نابود کننده باطل نیز همین آیین است .

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا علی الخصوص شهید آیت الله مصطفی خمینی و دو سردار معروف به شهدای وحدت  و شهدای خان طومان و شهید کبریایی ،یادآور شد: در آستانه مناسبت هایی  از جمله وفات پیامبر اکرم ص و امام حسن ع و امام رضا ع و روز جهانی غذاو  روز تربیت بدنی قرار داریم .

حجت الاسلام محمدیان با بیان اینکه  در آستانه روز جهانی غذا گفت: ضمن گرامیداشت روز جهانی غذا در مسئله غذا و تغذیه باید بدانیم که اهمیت فراوان دارد و علوم پزشکی نیز  باید این بحث تغذیه را جدی بگیرد 

وی با اشاره به هفته تربیت بدنی ضمن گرامیداشت این هفته گفت:  بخشی از مسائل جوانان  به این اداره واگذار شده است باید در نظر داشته باشند که جوانان در کنار بحث ورزش که اهمیت فراوان دارد نیاز به آموزش مسائل تربیتی و اخلاقی و معرفتی را دارند ‌ که متاسفانه در تربیت بدنی اسفراین در این موضوع کمرنگ است و از جمله این موارد که دوباره کوهنوردی های مختلط دوباره آغاز شده و کسی متولی و پیگیر این موضوع نیست .
 رئیس شورای فرهنگی شهرستان با اشاره به اینکه خط قرمز ما ارزش های اسلامی است گفت:  بحث تربیت بدنی در عین حالی که بسیار مهم است اما  مباحث انحرافی وجود دارد و در صورت عدم پیگیری و اهمیت فرد خاطی باید پاسخگو باشد.

خطیب نماز جمعه اسفراین  در پایان ندارد از خطرپذیری رئیس قوه مقننه و قوه قضاییه که در بین مردم حضور میدانی دارند، تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/ح

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک