جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ساعت ۱۰:۴
مسئول عمران و حمل و نقل شهرداری گرمه خبر داد:

برخورد قانونی با رانندگانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند

ناصر محمودیان با بیان اینکه نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه حمل و نقل عمومی و تاکسی ها به صورت مکرر در حال انجام است، گفت: با رانندگان متخلف برخورد می شود.
برخورد قانونی با رانندگانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند,

ناصر محمودیان، مسئول بخش عمرانی و حمل و نقل شهرداری گرمه در گفتگو با خبرنگار عصراترک  اظهار داشت: از شیوع کرونا تاکنون نظارت های تیم متشکل از شهرداری، شبکه بهداشت، اماکن و همچنین راهور به صورت مکرر انجام می شود و تذکر های رعایت کامل پروتکل های بهداشتی داده شده است.

 

وی ادامه داد: استفاده از پوشش جداکننده بین راننده و مسافران و ممنوعیت حمل و نقل بیش از سه مسافر، طبق مصوبه ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا به رانندگان اعلام شده است.

 

محمودیان با بیان اینکه نظارت ها به صورت مکرر در حال انجام هستند، اضافه کرد: در بررسی های صورت گرفته نمایان شد که که رانندگان در بخش حمل و نقل عمومی و تاکسی ها به خوبی پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و تمامی فضای تاکسی با هر ورود و خروج مسافر ضدعفونی می شود.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه با رانندگانی که برخلاف پروتکل های بهداشتی کرونا عمل کنند، برخورد خواهد شد، گفت: از رانندگان در نظارت های صورت گرفته تقاضا می شود نسبت به رعایت قوانین سختگیر باشند و از ارائه خدمت به مسافری که از ماسک استفاده نکرده است، خودداری کنند.

 

محمودیان با بیان اینکه پلیس راهور می تواند رانندگانی که از ماسک استفاده نکرده اند را جریمه و در صورت تکرار خودرو را توقیف کند، گفت: کرونا بیماری جدی است و از تمامی مردم تقاضا داریم در صورت مواجه با راننده ای که از ماسک استفاده نکرده و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کند با شماره 137 تماس بگیرند تا در جهت رفع مشکل مراجع نظارتی را در جریان بگذارند.

 

انتهای پیام./ غلامی

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک