شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ساعت ۱۱:۱۱

برف و باران در جاده‌های چند استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش برف و باران در جاده‌های چند استان خبر داد.
برف و باران در جاده‌های چند استان,
سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: هم‌اکنون در محور تبریز ـ میانه در آذربایجان شرقی، محور اردبیل ـ مغان در استان اردبیل، محور توسکستان در استان گلستان و ارتفاعات کرج ـ چالوس شاهد بارش برف هستیم.
 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ادامه داد: در اکثر محورهای آذربایجان شرقی و غربی و خراسان شمالی، محورهای گرمی ـ بیله‌سوار، پارس‌آباد ـ مشکین‌شهر در استان اردبیل، محورهای مشهد ـ سرخس و سبزوار ـ نیشابور در استان خراسان رضوی و جنگل گلستان بارش باران در جریان است.

 

وی با اشاره به مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید در اغلب محورهای استان خوزستان، خاطرنشان کرد: تردد با زنجیرچرخ در کوهرنگ ـ مسجدسلیمان الزامی است.

 

به گفته این مقام پلیس راهور، ترافیک در آزادراه کرج ـ تهران، جاده مخصوص کرج ـ تهران، پاکدشت ـ تهران و شهریار ـ تهران، به صورت مقطعی سنگین و نیمه‌سنگین است.

 

انتهای پیام/

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک