شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۴۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ساعت ۱۱:۳۱
در خراسان شمالی انجام شد؛

اعطای ۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده از سیل/۱۰۳۰ خسارت دیده تسهیلات قرض الحسنه دریافت کردند

رییس سازمان جهاد کشاورزان خراسان شمالی گفت: با توجه به اینکه 12.5 میلیارد تومان کمک بلاعوض برای جبران خسارت ناشی از سیل به کشاورزان استان تامین اعتبار شده، تا به کنون هفت و نیم میلیارد تومان به خسارت دیدگان پرداخت شده است.
اعطای ۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده از سیل/۱۰۳۰ خسارت دیده تسهیلات قرض الحسنه دریافت کردند,

اعطای 7 میلیارد تومان کمک بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده از سیل/1030 خسارت دیده تسهیلات قرض الحسنه دریافت کردند,

 

به گزارش خبرنگار عصر اترک، عبداللیه یوسفی، رییس سازمان جهاد کشاورزان خراسان شمالی در جمع خبرنگاران درباره پرداخت کمک بلاعوض و اعطای تسهیلات به کشاورزان خسارت دیده از سیل استان در فروردین ماه امسال، اظهار کرد: از خراسان شمالی 11 هزار و 235 خسارت دیده بابت دریافت جبران خسارت در سامانه سجاد ثبت نام کردند.

یوسفی گفت: از این تعداد، هشت هزار و 729 نفر برای دریافت جبران خسارت تایید شدند.

وی با بیان اینکه سهم خراسان شمالی برای جبران خسارت ناشی از سیل به کشاورزان استان 50 میلیارد تومان مصوب شد که 25 میلیارد تومان آن در قالب کمک بلاعوض و 25 میلیارد تومان دیگر آن در قالب تسهیلات قرض الحسنه چهار درصد ابلاغ شد.

وی عنوان کرد: از 25 میلیارد تومان کمک بلاعوض ابلاغ شده به استان تا به کنون 12.5 میلیارد تومان تامین اعتبار شده است که تا به کنون بانک های عامل استان هفت و نیم میلیارد تومان آن را به کشاورزان خسارت دیده اعطا کرده اند.

یوسفی افزود: اعطای کمک بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده ناشی از سیل در استان تا 12.5 میلیارد تومان انجام خواهد شد.

وی درباره اعطای تسهیلات قرض الحسنه چهار درصد به کشاورزان خسارت دیده از سیل و فروردین ماه امسال نیز بیان کرد: هفت هزار و 395 کشاورز خسارت دیده برای دریافت این تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند که تا به کنون هزار و 30 نفر از آنان توانسته اند شش و نیم میلیارد تومان از این تسهیلات را دریافت کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزان خراسان شمالی افزود: مابقی کشاورزان خسارت دیده نیز می توانند برای دریافت این تسهیلات به بانک های عامل مراجعه کنند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک