شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ساعت ۱۰:۱

ممنوعیت ورود و تردد کامیون‌ها در تهران تا اطلاع ثانوی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد: محدودیت ورود کامیون به داخل شهر و نیز تردد آن در معابر پایتخت تا اطلاع ثانوی تمدید شده است.
ممنوعیت ورود و تردد کامیون‌ها در تهران تا اطلاع ثانوی,

سردار محمدرضا مهماندار در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: با توجه به وضعیت آلودگی هوا در پایتخت کارگروه کاهش آلودگی هوا تصمیم گرفت تا ورود کامیون به داخل معابر شهر تهران و نیز تردد آن ممنوع شود که بر این اساس از شب گذشته این ممنوعیت اعمال شده و به کامیون‌ها اجازه ورود به داخل شهر و تردد در سطح شهر داده نشده است.

وی با بیان اینکه با توجه به تداوم آلودگی هوا این ممنوعیت نیز ادامه یافت، گفت: بنابراین امشب نیز ورود کامیون‌ها به معابر پایتخت ممنوع است و در صورتی که ماموران با تردد کامیون‌ها در سطح شهر نیز مواجه شوند نسبت به توقف و اعمال قانون آن اقدام خواهند کرد.

سرهنگ مهماندار همچنین از برخورد با خودروهای آلاینده و دودزا نیز خبر داد و گفت: علاوه بر برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی که در طول سال اجرا می‌شود در نیمه دوم سال نیز همکاران من در پلیس راهور به طور ویژه با خودروهای دودزا و آلاینده نیز برخورد خواهند کرد.

مهماندار با اشاره به نقش شهروندان در کاهش آلودگی هوا خاطرنشان کرد: از شهروندان نیز می‌خواهیم که تا حد امکان از تردد غیر ضروری در شهر خودداری کنند. اگر مجبور به تردد هستند به جای استفاده از وسایل نقلیه شخصی از ناوگان حمل و نقل عمومی همچون مترو و اتوبوس استفاده کنند.

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک