شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ساعت ۱۳:۱۳
امام جمعه آشخانه مطرح کرد:

مردم حق دارند از نتایج مثبت سهمیه بندی بنزین مطّلع شوند

امام جمعه آشخانه با تاکید بر اینکه دولت محترم باید با نظارت مستمر بر نحوه اجرا و بررسی پیامدهای سهمیه بندی بنزین، مانع گرانی بی رویه کالاها و خدمات شود، گفت: مردم حق دارند از چگونگی هزینه صحیح منبع مالی حاصل از این صرفه جویی عظیم مطّلع شده و نتایج مثبت این اقدام را در کشور مشاهده کنند.
مردم حق دارند از نتایج مثبت سهمیه بندی بنزین مطّلع شوند,

به گزارش عصراترک از مانه و سملقان، حجت الاسلام احمدزاده امام جمعه آشخانه در نماز جمعه این هفته، با اشاره به سالروز میلاد خجسته پیامبر اسلام (ص) و امام جعفرصادق(ع)، گفت:  تقارن میلاد این دو بزرگوار دارای شگفتی و لطافت خاصی است چرا که یکی برگزیده شده است تا بشر را از جهل برهاند و دیگری آمده است تا پرده های شبهه و جهالت را کنار بزند و نور حقیقت را به دل مومنان بتاباند.

وی با تقدیر از برنامه ها و اقدامات انقلابی قوه قضائیه و آیت الله رئیسی در برخورد با مفسدان اقتصادی، گفت: امید آن می رود که این نهاد انقلابی با قوت و قاطعیت و صلابت بیشتر و بدون توجه به دوقطبی های کاذب و مبارزه بی امان و مستمر برای ریشه کنی فساد در هر سطح و جایگاه شرایط بهتری رابرای تحقق عدالت اقتصادی و اقتصاد مقاومتی فراهم کرده و موجبات اعتماد آفرینی بیشتر مردم انقلابی و صبور ایران اسلامی را فراهم می کند.

احمدزاده با اشاره به راه اندازی سایت شهید علی محمدی در فردو که در گام چهارم اقدامات ایران محقق شد، خاطرنشان کرد: باید برای راه اندازی این سایت راهبردی پس از پنج سال تعطیلی به چرخه غنی سازی هسته ای، از زحمات متخصصین تقدیر و تشکر کرد اما همه می دانند که این اقدام برای بازدارندگی دشمن بدعهد کافی نیست.

وی با بیان اینکه باید بجای یک اقدام، بسته ای از اقدامات که از بازدارندگی بیشتر برخوردار باشد ارائه شود، تصریح کرد: کاهش نظارت و بازرسی غنی سازی تا بیست درصد و استفاده از ساتریفیوژهای نسل جدید نمونه هایی از این اقدامات بازدارنده است.

امام جمعه آشخانه با تاکید بر اینکه باید معلوم شود صبر راهبردی و گام های بازدارنده ایران تا کی ادامه خواهد یافت، گفت: در انتظار نگه داشتن کشور و چشم دوختن به وعده های دشمن، رکود و توقف اقتصاد و تولید را در پی خواهد داشت.

احمدزاده در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به ترور ناجوانمردانه فرمانده عملیات جهاد اسلامی فلسطین و همسرش توسط رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: رژیم منحوس اسرائیل با بمباران اخیر خود که منجر به شهادت ۳۰ نفر غیرنظامی در غزه شده، به دنبال تضعیف جبهه مقاومت در سطح راهبردی است.

وی با اشاره به درگیری ها و دعواهای چند ماهه رژیم صهیونیستی در سطح داخلی که باعث محروم شدن از کابینه شده، اظهار کرد: این رژیم اقداماتی از قبیل ترور و بمباران را راهکاری برای بیرون رفت از مخمصه می داند، غافل از اینکه صهیونیسم را از مخمصه حقیقی که زوال قطعی اوست، گریزی نیست.

خطیب نماز جمعه آشخانه با اشاره به سمیه بندی بنزین و دونرخی شدن آن در کشور، گفت: ضرورت اجرای این امر مطابق مصوبات قانونی و مورد تفاهم دولت و مجلس و با هماهنگی سران سه قوه بوده و مورد حمایت نخبگان اقتصادی است منوط به اینکه با دقت و صحیح اجرا شود.

وی با تاکید بر اینکه دولت محترم باید با نظارت مستمر بر نحوه اجرا و بررسی پیامدهای این طرح مانع گرانی بی رویه کالاها و خدمات شود، اظهار کرد: مردم حق دارند از چگونگی هزینه صحیح منبع مالی حاصل از این صرفه جویی عظیم مطّلع شده و تبعات مثبت این اقدام را در کشور مشاهده کنند.

احمدزاده در پایان با اشاره به اینکه سهمیه بندی بنزین می تواند مواردی از قبیل کاهش میزان قاچاق سوخت، کاهش مصرف بی رویه و آلودگی هوا را به همراه داشته باشد، گفت: با این سیاست مصرف بنزین کنترل شده و در بلند مدت کشور نیازی به واردات این محصول استراتژیک پیدا نخواهد کرد.

انتهای پیام / محـمدرضا قاسمی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک