شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۴۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ساعت ۱۷:۴۰
امام جمعه آشخانه مطرح کرد:

مذاکره مجدد برای آمریکای رو به افول، نفس مصنوعی محسوب می شود

امام جمعه آشخانه گفت: مذاکره با ایران برای آمریکای جهان خواری که سلطه جهانی اش رو به افول است، یک نفس مصنوعی تلقی می شود و برای ملت ایران موجب سرافکندگی است.
مذاکره مجدد برای آمریکای رو به افول، نفس مصنوعی محسوب می شود,

به گزارش عصراترک از مانه و سملقان، حجت الاسلام احمدزاده، امام جمعه آشخانه در خطبه های نمازجمعه ۱۷ آبان ماه با اشاره به اینکه هفته وحدت از جمله ابتکارات سرنوشت ساز و تاریخ ساز امام راحل بوده است، گفت: نامگذاری این مناسبت برای همیشه، بخش عمده ای از توطئه های دائمی استکبار را در ایران اسلامی و بسیاری از مناطق دیگر جهان کم اثر کرده و ماهیت دشمن را شناسانده است.

وی اظهار کرد: موافقت با مذاکره هسته ای، عاملی برای فراهم سازی شرایط رشد و تعمیق بصیرت ملی ایرانیان در جهت شناخت ذات طرفین مذاکره بود که در طول دو سال گذشته حاصل شده است.

احمدزاده با اشاره به طرح مجدد مذاکره از سوی آمریکا با واسطه کشورهای چون فرانسه، خاطرنشان کرد: این درخواست مجدد امتداد ترفند شیطانی مذاکره برای مذاکره است در حالی که هدف ما از مذاکره، رفع تحریم های ظالمانه همزمان با رسمیت شناختن حق هسته ای ایران بود که هرگز محقق نشد.

امام جمعه آشخانه با بیان اینکه اکنون مذاکره برای آمریکا در سطح راهبردی و تاکتیکی دو فایده برای آمریکا دارد، تصریح کرد: در سطح راهبردی پذیرفتن ایران برای مذاکره مجدد باعث درهم شکسته شدن اقتدار و عزت ایران را در نگاه جهانیان و نیز جبهه شده و موجب اثبات تحمیل آمریکا در تاثیرگذاری فشار حداکثری مخواهد شد.

وی ادامه داد: در سطح تاکتیکی مذاکره فقط برای ترامپ و تبلیغات انتخاباتی او مصرف دارد و دستاورد هیچ را برای ایران به ارمغان خواهد آورد.

احمدزاده تصریح کرد: مذاکره با ایران برای آمریکای جهان خواری که سلطه جهانی اش رو به افول است، یک نفس مصنوعی تلقی می شود و  برای ملت ایران موجب سرافکندگی است.

خطیب نمازجمعه آشخانه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی با مقاومت فعال چهل ساله خود مثل فتح لانه جاسوسی آمریکا، آبرو و اعتبار منطقه ای و جهانی آمریکا را برده است، افزود: جمهوری اسلامی با شکل دهی گفتمان گروه ها و دولت های مقاومت، سناریو ها و معادلات قدرت در منطقه غرب آسیا را برهم زده است.

وی با اشاره به اینکه تفکر مقاومت، مولود نامشروع صهیونیسم را در آستانه محو و زوال قرار داده است، گفت: جمهوری اسلامی در عرصه جنگهای نظامی، امنیتی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی فشار حداکثری آمریکا را برای او تبدیل به شکست حداکثری کرده و ناقوس افول آمریکا را در جهان به صدا در آورده است.

احمدزاده تصریح کرد: با حفظ رویه وحدت، حرکت جریان جبهه حق به سرانجام مطلوب خواهد رسید و دست دشمنان را از دست اندازی از منابع منافع مادی و معنوی مسلمانان بازخواهد داشت.

امام جمعه آشخانه در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، گفت: باید همه مردم بخصوص نسل جوان بدانند  سابقه دشمنی آمریکا با ایران از تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵٨ نیست.

وی با بیان اینکه عده ای با شیطنت خاص تلاش می کنند مشکلات کشور را به تسخیر لانه جاسوسی نسبت داده و آن واقعه بزرگ را موجب بوجود آمدن تخاصم با آمریکا قلمداد کنند، تصریح کرد: به گواهی اسناد تاریخی به ویژه اسناد لانه جاسوسی ستمگری آمریکا در حق ملت ایران، دشمنی آمریکا با ایران،به ۲٨ مرداد سال ۳۲ برمی گردد.

امام جمعه آشخانه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی سختی ها و هزینه های زیادی را برای استقلال و آزادی خود داده است، گفت: این ایران نبوده که فقط هزینه داده و رنج برده است و جبهه استکبار نیز همواره در حال تحمل هزینه های گزاف برای مبارزه با تفکر انقلاب اسلامی بوده است.

احمدزاده در پایان گفت: جمهوری اسلامی با اسقاط رژیم پهلوی، بزرگترین ضربه منطقه ای را به استکبار جهانی زده است.

انتهای پیام / محمـدرضا قاسمی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک