شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ساعت ۱۳:۱۹
فرماندار شیروان خبر داد:

۳۳ هکتار از زمین‌های سد بارزوی شیروان رفع تصرف شد / دستگاه های اجرایی حق دخالت در مباحث انتخابات را ندارند

فرماندار شیروان گفت: ۳۳ هکتار از زمین‌های تملک شده در محدوده سد بارزوی این شهرستان خراسان شمالی که پیشتر توسط متخلفان تصرف و کشت می شد هم اکنون، از تصرف آنان خارج شده است.
۳۳ هکتار از زمین‌های سد بارزوی شیروان رفع تصرف شد / دستگاه های اجرایی حق دخالت در مباحث انتخابات را ندارند,

امین رضا مرآتی، فرماندار شیروان در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد:  همکاری و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی شهرستان موجب رفع تصرف این میزان زمین از دست متخلفان شد.

وی با اشاره به اینکه توان ذخیره سازی مخزن سد بارزو ۹۲ میلیون مترمکعب است، گفت: هم اکنون حجم تراز و ایمنی پایدار این سد ۸.۵ میلیون متر مکعب، توان تنظیم آب توسط این سد سالانه ۴۴ میلیون متر مکعب و گنجایش مخزن آن ۹۲ میلیون متر مکعب است.

فرماندار شیروان با بیان اینکه سد بارزو شیروان در ۴۰ کیلومتری شمال این شهر خراسان شمالی قرار گرفته است، افزود: این سد در سال ۱۳۸۱ با هدف مهار و کنترل سیلاب های فصلی و تامین قسمتی از آب صنعت، آشامیدن شهری شیروان و کشاورزی اراضی پایاب آن به بهره برداری رسید.

وی در ادامه از دستگاه های اجرایی شهرستان بخاطر پرداخت نکردن به موقع قبوض آب، تلفن، برق و گاز انتقاد کرد و گفت: این معضل موجب اختلال در نحوه خدمات رسانی دستگاه های خدمات رسان به مردم می شود.

مرآتی همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: برگزاری انتخابات جزو مهم ترین وظایف دستگاه حاکمیتی است که دستگاه های اجرایی موکلف هستند تمام ظرفیت های سازمانی خود را برای اجرای انتخابات در اختیار فرمانداری قرار دهند.

وی با بیان اینکه انتخابات از زمان ثبت نام کاندیدا آغاز می شود، افزود: دستگاه های اجرایی حق دخالت در مباحث انتخابات و استفاده از ظرفیت های اداری برای کاندیدای احتمالی ندارند، انتخابات به صورت سالم برگزار می شود و از آرای مردم صیانت خواهد شد.

 

انتهای پیام/ حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک