جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ساعت ۸:۴۰
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

اربعین توطئه های دشمن را خنثی کرده است/ به همت جوانان "حب الحسین یجمعنا" مرزها را درنوردید

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه حرکت عظیم اربعین توطئه‌های ضداسلامی دشمن را خنثی کرده است، گفت: وحدت بین این جمعیت وسیع از مسلمان، غیر مسلمان، شیعه و سنی هشداری برای دشمنان اسلام است.
اربعین توطئه های دشمن را خنثی کرده است/ به همت جوانان

سرهنگ ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با شکستن حصر رسانه ای اربعین و ترند یک جهان شدن پیام " حب الحسین یجمعنا "  با اشاره به اینکه اربعین در فرهنگ انبیاء جایگاه والایی دارد، اظهار کرد: اربعین  مقدمه ای برای تشکیل تمدن بزرگ و نوین اسلامی است.


سرهنگ چمن اضافه کرد: جغرافیای جاذبه اربعین تنها مختص به نجف و کربلا نیست بلکه بسیار فراتر رفته و ایران اسلامی نیز به ‌نوعی در مرکز آن قرارگرفته زیرا هرساله زائران بیشماری از کشورهای مختلف نیز از طریق ایران عازم این سفر معنوی می‌شوند.


فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با اشاره به اینکه اربعین مربوط به شیعیان و حتی مسلمانان جهان نیست ، افزود: هرساله افرادی از ادیان و مذاهب مختلف در مراسم پیاده‌روی اربعین حضور پیدا می‌کنند و ارادتشان را به امام حسین (ع) نشان می دهند.


وی  با بیان اینکه حرکت عظیم راهپیمایی اربعین توطئه‌های ضداسلامی دشمن را خنثی کرده است، گفت: وحدت بین این جمعیت وسیع از مسلمان، غیر مسلمان، شیعه و سنی هشداری برای دشمنان اسلام است و رعشه بر تنشان انداخته است.


سرهنگ چمن از فعالان فضای مجازی خراسان شمالی که بخش گسترده ای از آن را جوانان تشکیل می دادند و توانستند در این حرکت عظیم به خوبی نقش شان را ایفا کنند، تقدیر کرد و گفت: تاکیدات مقام معظم رهبری به بهره گیری موثر از فضای مجازی در جهت گسترش دین شاهدی بر این گواه است که با همت جوانان  " حب الحسین یجمعنا" مرزهارا درنوردید.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک