جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ساعت ۲۰:۰

جزئیات جدید از اکتشاف یک میدان گازی در جنوب ایران

امروز یک شنبه قرار است جزئیات کشف جدید گازی شرکت ملی نفت ایران اعلام و قراردادهای دو پروژه اکتشافی «پانیذ» و «باشت» نیز امضا شود.
جزئیات جدید از اکتشاف یک میدان گازی در جنوب ایران,

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس امروز یک شنبه قرار است جزئیات کشف جدید گازی شرکت ملی نفت ایران اعلام و قراردادهای دو پروژه اکتشافی «پانیذ» و «باشت» نیز امضا شود.

هفته گذشته خبرنگار خبرگزاری فارس از کشف یک میدان گازی در جنوب استان فارس خبر داد و اعلام کرد حجم گاز کشف شده در این میدان به میزان 1 تا 1.2 تریلیون متر مکعب است.

سیدصالح هندی مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران نیز با انتشار فیلم کوتاهی در اینستاگرام خود، از کشف جدید گازی در کشور خبر داد و اعلام کرد جزئیات این کشف به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران همچنین پیش از این اعلام کرده بود که به‌زودی قرارداد دو پروژه لرزه‌نگاری «باشت» و «پانیذ» را با شرکت‌های ایرانی امضا می‌کند.

قرارداد پروژه لرزه‌نگاری سه‌بعدی پانیذ بین مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و شرکت توسعه نفت و انرژی نگین آفاق کیش (تنکو) امضا و این قرارداد در پهنه‌ای به وسعت ۲ هزار کیلومتر مربع از شهرستان‌های شادگان، آبادان، ماهشهر و دارخوین اجرا می‌شود.

قرارداد پروژه لرزه‌نگاری دوبعدی باشت نیز بین مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و شرکت عملیات اکتشاف (زیرمجموعه OIEC) امضا و در گستره‌ وسیعی در پهنه استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس و خوزستان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک