شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۳۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ساعت ۱۱:۳۴
مدیر آموزش و پرورش مانه و سملقان :

در صورت نیاز، سرپرست خوابگاه پسرانه پیش قلعه عزل خواهد شد

مدیر آموزش و پرورش مانه و سملقان با اشاره به اینکه خانواده دانش آموز پیش قلعه ای که مورد ضرب و شتم سرپرست خوابگاه واقع شده بود، هیچ شکایتی از این سرپرست خاطی خوابگاه نکرده‌اند، گفت: آموزش و پروش تخلف این سرپرست خوابگاه را مورد رسیدگی قرار داده و در صورت نیاز، وی را از مسئولیت سرپرستی خوابگاه عزل خواهد کرد.
در صورت نیاز، سرپرست خوابگاه پسرانه پیش قلعه عزل خواهد شد,

به گزارش عصراترک، امروز 21 مهر ماه 98 در کانالهای استانی خراسان شمالی خبری مبنی بر ضرب و شتم یکی از دانش آموزان مقطع متوسطه اول دبیرستان امام محمدباقر (ع) شهر پیش قلعه که در روز شانزدهم مهرماه اتفاق افتاده بود، منتشر شد.

براساس این خبر منتشر شده، این دانش آموز به علت ضربه وارده منجر به سرگیجه و بیهوشی شده بود و به سرعت توسط مسئولان خوابگاه به بیمارستان پورسینای آشخانه منتقل و به مدت یک شب در آنجا بستری شد.

شنیده شده که پدر این دانش آموز کارگر فصلی تهران است و عموی دانش آموز جهت پیگیری به بیمارستان پورسینا مراجعه کرده و اقدامات مربوطه را انجام و صورتجلسه مذکور تنظیم شده است.

 

بهمن صفرپور، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار عصراترک در این باره اظهار کرد: روز سه شنبه هفته پیش به علت شدت ضربه وارده سرپرست خوابگاه دبیرستان امام محمدباقر (ع) شهر پیش قلعه این دانش آموز دچار سرگیجه و توسط سرپرست خوابگاه به سرعت به بیمارستان و پورسینای شهر آشخانه منتقل شد.

وی ادامه داد: این دانش آموز مدت یک شب در بیمارستان بستری شد و هم اکنون حالش بهبود یافته است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خانواده دانش آموز هیچ شکایتی از این سرپرست خاطی خوابگاه نکرده‌اند، گفت: آموزش و پروش تخلف این سرپرست خوابگاه را مورد رسیدگی قرار داده و در صورت نیاز، وی را از مسئولیت سرپرستی خوابگاه عزل خواهد کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان بیهوشی دانش آموز براثر ضربه وارده را تکذیب کرد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک