شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۲۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ساعت ۱۴:۱۷
امام جمعه گرمه:

مقاومت تنها راه رسیدن به عزت است

امام جمعه گرمه گفت: یکی از پیام های عاشورا این است که تنها راه رسیدن به عزت و کرامت انسانی، مقاومت و ایستادگی است.
مقاومت تنها راه رسیدن به عزت است,

به گزارش عصر اترک، حجت الاسلام ابوالقاسم تاتاری، امام جمعه گرمه در خطبه های نماز جمعه این هفته گرمه،  اولین پیام عاشورا، مقاومت و ایستادگی است و همان طور که در قرآن مطرح شده همه پیامبران در برابر ظلم و جور، استقامت کردند.
حجت الاسلام تاتاری، دومین پیام عاشورا را عدم سازش و تسلیم در برابر همه ظالمان و حکام بی لیاقت دانست و اظهار کرد: در فرهنگ امام حسین سازش معنی ندارد.

وی ادامه داد: سومین پیام عاشورا این است که عدم سازش، هزینه های سنگینی دارد که سیدالشهدا این هزینه را با شهادت خانواده و یارانشان پرداخت کردند.

وی تصریح کرد: امت اسلامی هم  طی دهه های گذشته،هزینه های گزافی را پرداخت کردند و شهدای گلگون کفن دفاع مقدس هزینه ای بود که ملت پرداخت کرد.

خطیب نماز جمعه گرمه همچنین از بی منطقی غرب گفت و   از رئیس جمهور که مقتدرانه، پاسخ این بی منطقی را در سازمان ملل با سخنرانی قدر دانی کرد.

وی خاطرنشان کرد:  امروز عظمت و اقتدار ایران به جهانیان ثابت شده و آمریکا نیز به همین دلیل به فکر مذاکره با ایران افتاده است.

حجت الاسلام تاتاری از حضور پرشور مردم و مسئولان در گرامیداشت برنامه های هفته دفاع مقدس و همچنین از فرماندهی ناحیه بسیج و نیروهای نظامی و انتظامی ،ادارات و تمام مردم و بسیجیان که کمک کردند بازسازی عملیات بازی دراز به خوبی انجام شود، تشکر کرد.

انتهای پیام /غلامی 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک