جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۲۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ساعت ۱۲:۲۸
عضو شورای شهر گرمه:

حمایت از آرمان‌های انقلاب در نزد جوانان زنده است

عضو شورای شهر گرمه گفت: حساسیت جوانان به حذف نام شهید از معابر نشان دهنده آن است که حمایت از آرمان های انقلاب و اسلام در جوانان امروز ما زنده است.
حمایت از آرمان‌های انقلاب در نزد جوانان زنده است,

حسین دوست محمدی، عضو شورای شهر گرمه در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: استفاده از کلمه «شهید» در جامعه تداعی کننده یاد و خاطره آنان بوده و باعث می شود تا فرهنگ شهادت همچنان در جامعه زنده بماند.

دوست محمدی افزود: با نصب العین قرار دادن نام شهید در معابر، خیابان ها بر سردرب منازل و ادرات، واژه "شهید" معنای اصلی خودش را در زندگی روزمره پیدا می کند.

وی گفت: عده ای قلیل و غافل در اقدامی ناشایست در پی حذف کلمه" شهید" از معابر و گذرگاه های بعضی از شهرها بر آمدند که خوشبختانه با هشیاری جوانان انقلابی آتش به اختیار این افراد ناآگاه از خواب غفلت بیدار شده و بعضا مجبور به عذرخواهی شدند.

وی تصریح کرد: دشمن شبانه روز در حال برنامه ریزی و اقدام علیه آرمان های انقلاب اسلامی است و در تمامی حوزه ها از جمله حوزه مقاومت و شهادت هزینه های زیادی را متحمل می شود.

وی ادامه داد: جوان مومن و انقلابیِ امروزی با شناخت این مساله به اهمیت موضوع پی برده و هر روز خود را هم قطار یاران شهیدی که اصلا آنها را ندیده است می پندارد و با گام هایی استوار تحت امر ولایت خویش به راه خود ادامه می دهد.

این عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: جوانی که با این هدف پیش می رود،  در پایان راه همچون محسن حججی اقتدار خودش را حتی در اسارت و شهادت به جهانیان نشان خواهد داد.

دوست محمدی خاطر نشان کرد: حساسیت جوانان به حذف نام شهید از معابر نشان دهنده آن است که حمایت از آرمان های انقلاب و اسلام در جوانان امروز ما زنده است.

انتهای پیام/غلامی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک