جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۲۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ساعت ۸:۵۰
‍ فرماندار راز و جرگلان:

تسهیلات اشتغال به دلیل نداشتن وثیقه و ضامن جذب نشد

فرماندار راز و جرگلان گفت: به دلیل نداشتن وثیقه و تضامین بانکی لازم از سوی متقاضیان ، جذب تسهیلات اشتغالزایی شهرستان به صورت کامل محقق نشد .
تسهیلات اشتغال به دلیل نداشتن وثیقه و  ضامن جذب نشد,

محمد زارعی هدک، فرماندار راز و جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهارکرد: با توجه به تخصیص تسهیلات کم بهره اشتغالزایی، از تمامی ظرفیت ها برای جذب حداکثری در شهرستان بهره گیری شد که متاسفانه در این شهرستان به واسطه نداشتن وثیقه و تضامین بانکی لازم از سوی متقاضیان ، جذب تسهیلات به صورت کامل محقق نشد .

وی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افزود: تسهیلات 30 تا 50 میلیون تومان در اختیار متقاضیان سرمایه گذاری و اشتغال در شهرستان قرار خواهد گرفت تا ضمن رفع مشکلات حوزه اشتغال ، وضعیت معیشت مردم نیز بهبود یابد .

زارعی گفت : در راستای ایجاد اشتغال در مناطق حاشیه رودخانه سومبار پیگیری هایی به منظور تخصیص منابع آب انجام شد که با تخصیص 4 میلیون متر مکعب آب سد به تعاونی های فعال حوزه کشاورزی و در راستای اشتغالزایی موافقت شد.

وی تاکید کرد: باید شرکت های تعاونی فعال شوند تا بتوانند از این فرصت استفاده کنند  و مسئولان مرتبط تعاونی های حوزه های دیگر را به سمت فعالیت در زمینه کشاورزی هدایت کنند چراکه  بستر خوبی فراهم شده است تا با تغییر و هدایت موضوع فعالیت های این شرکت ها از این امتیاز بهره مند شوند .

فرماندار راز و جرگلان افزود : در شرایط کنونی اقتصادی کشور باید قشر آسیب پذیر جامعه از جمله افراد تحت پوشش نهادهای حماتی کمیته امداد و بهزیستی مورد توجه و حمایت قرار گیرند تا ضمن اشتغالزایی وضعیت درآمد و معیشت آنان بهبود یابد .

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده در خصوص احداث ناحیه صنعتی شهرستان نیز گفت : در سفر به تهران پیگیری هایی در خصوص اخذ مجوز احداث دوناحیه صنعتی در دو بخش جرگلان و غلامان انجام شد که مجوز ناحیه صنعتی گرفته شد و در سال جدید کارهای لازم صورت خواهد گرفت

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک