شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۲۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ساعت ۱۷:۳۹

رمزگشایی از ۱۶ فقره سرقت با دستگیری سارقان حرفه‌ای در جاجرم

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم از دستگیری سه نفر سارق حرفه‌ای و کشف شانزده فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.
رمزگشایی از ۱۶ فقره سرقت با دستگیری سارقان حرفه‌ای در جاجرم,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم،  مهدی اسماعیلیان اظهار کرد: گشت ویژه پیشگیری از سرقت کلانتری مرکز و پلیس آگاهی، در بررسی پرونده‌های سرقت به سه نفر مشکوک و مظنون شدند.

وی با اشاره به اینکه مأموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای افراد موردنظر شدند، افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه سه نفر سارق حرفه‌ای که میانگین سنی آنها ۱۷ سال بود را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم افزود: در تحقیق از سارقان ابتدا آن‌ها منکر هرگونه سرقت بودند اما پس از مواجهه با شواهد و مستندات به‌ناچار لب به اعتراف گشوده و به 16  فقره سرقت اعتراف کردند.

وی با اشاره به کشف مقادیر زیادی اموال سرقتی از منزل سارقان بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی و اموال مکشوفه تحویل مالباختگان شد.  

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد:  در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده از  سارقان  دستگیرشده  ، نحوه سرقت خود را این‌گونه بیان نمود که در شب‌های پایانی هفته با توجه به خالی از سکنه بودن برخی از منازل پس از دق‌الباب  از فرصت پیش‌آمده  سوءاستفاده و از منازل فوق  اقدام به سرقت  می‌نمودند.

اسماعیلیان در پایان ضمن اعلام مواردی به‌منظور پیشگیری از سرقت منزل از شهروندان عزیز خواست تا هرگونه شکایت، تقدیر و پیشنهاد خود در خصوص عملکرد پلیس را از طریق شماره 197 با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک