جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۲۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ساعت ۱۴:۷
رئیس اتاق اصناف بجنورد خبرداد:

لغو برگزاری نمایشگاه پاییزه در بجنورد / فروش فوق العاده جاگزین شد

رئیس اتاق اصناف بجنورد از لغو برگزاری نمایشگاه پاییزه در بجنورد خبر دادو گفت: فروش فوق العاده با تخفیف 10 تا 15 درصدی جایگزین شد.
لغو برگزاری نمایشگاه پاییزه در بجنورد / فروش فوق العاده جاگزین شد,

مهدی امیدوار، رئیس اتاق اصناف خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهار کرد: به دلیل استقبال نکردن کسبه نمایشگاه پاییزه  که قرار بود از۲۱ شهریورماه جاری آغاز به کار کند، لغو شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در نمایشگاه پاییزه فقط کسبه های سه صنف پوشاک، کیف و کفش و لوازم التحریر می توانند حضور داشته باشند تعداد متقاضی کم است و همین عامل بر تعداد نهایی غرفه داران که اعلام حضور در نمایشگاه کرده بودند تاثیر گذاشت.

امیدوار گفت: حدود 15 متقاضی دارای پروانه حضور در نمایشگاه برای برپایی نمایشگاه اعلام حضور کردند و وجوهی نیز پرداخت کردند که با لغو نمایشگاه وجوه به آنان بازگردانده می شود.

رئیس اتاق اصناف بجنورد تاکید کرد: برای پاسخ به نیاز دانش آموزان، فروش فوق العاده در برخی واحدهای صنفی بجنورد انجام می شود و  ۱۵ واحد فروش پوشاک، ۳۰ واحد نوشت افزار و ۱۰ واحد کیف و کفش نسبت به فروش فوق العاده با 10 تا 15 درصد تخفیف نسبت به بازار اقلام را عرضه می کنند.

وی خاطر نشان کرد: 35 هزار دفتر تعاونی در سطح بجنورد و یک صد هزار دفتر تعاونی در لوازم التحریری های سطح استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک