شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۲۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ساعت ۹:۲۳

قیام ۱۷شهریور شروعی بر پایان سیاهی ها، ظلم ها و سرخوردگی ها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی باصدور بیانیه ای یادوخاطره شهدای گلگون کفن قیام خونین یوم الله 17شهریور(جمعه سیاه) را گرامی داشت.
قیام 17شهریور شروعی بر پایان سیاهی ها، ظلم ها و سرخوردگی ها,

متن بیانیه:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا احزاب-23

واقعه 17شهریور و جمعه سیاه سال 57 یادآور پرپر شدن انسانهای بی پناه و بی سلاحی است که جرمی نداشتند جز ندای حق و وحدانیت الهی و این روز خونین هیچگاه از ذهن تاریخ و مردمانش محو نخواهد شد؛ روزی که مطلعی شد برای سرایش سرود پیروزی و به حق آن را یوم الله نامید حضرت روح الله.

قیام خونین یوم الله هفدهم شهریور نقطه عطفی گردید برای شروع یک پایان، پایان سیاهی ها، ظلم ها و سرخوردگی ها؛ شروع اضمحلال حکومتی که صدای تظلم و بی عدالتی از پس باروهای غرور و استبداد به گوش حاکمانش نرسید. حکومتی که دلخوش به وعده های شیطان، هیچگاه مردمش را باور نکرد و نشنید فریادهایی را که نه غم نان بلکه دغدغه دین بود و دیانت و عزت.

مردم مومن و خداجوی ایران اسلامی پس از گذر از یک ماه عبودیت و بندگی در ماه صیافت حق در لبیک به ندای ولی حق، کفن پوشان به خیابان ها آ مدند و با دلهایی آری از ترس و دنیاطلبی و مملو از نفرت طاغوتیان، ندای تظلم و غریو الله اکبر سردادند، مردمی بی دفاع و مظلوم، اما پاسخ نبود جز سرب داغ و گلوله های آتشینی که با بی رحمی و سفاکی تمام سینه مرد و زن و پیر و جوان را نشانه می رفت و می شکافت پهلوی مادری را که محسنی در بر گفته بود. اما آنگونه که وعده حق تخلق ناپذیر است؛ خون شهیدان ژاله به ثمر نشست و با تزلزل حکومت طاغوتی رژیم منحوس پهلوی؛ خشم و انزجار مردم ستم دیده ایران اسلامی شعله ورتر شد و نهضت عظیم انقلاب اسلامی به برکت این خون های پاک به پیروزی رسید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با گرامیداشت یادوخاطره شهدای گلگون کفن قیام خونین 17شهریور و دیگر گلگون کفنان ایران اسلامی، ضمن تجدید عهد با آرمانهای الهی و مقدس شهدای والامقام، امام راحل عظیم الشأن و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای مدظله؛ علو درجات تمامی شهدای عزیز این یوم الله را از درگاه احدیت مسئلت دارد.

 

انتهای پیام/ 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک