جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۲۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ساعت ۱۵:۱۰
یک کارشناس مذهبی:

استثمار ،هدف اصلی ترویج بدحجابی در جامعه است

یک کارشناس مذهبی هدف اصلی ترویج بدحجابی در جامعه را استثمار ملت ها برشمرد و گفت: تاریخ بشر نشان داده هرگاه قدرت های حاکم می خواهند جامعه ای را تحت سلطه خود قرار بدهند و آن را استثمار کنند تلاش می کنند تا روح جامعه را با اشاعه فحشا ،انحرافات جنسی و برداشتن پوشش حجاب از زنان و دختران فاسد کنند.
استثمار ،هدف اصلی ترویج بدحجابی در جامعه است,

فاطمه بکرانیان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهار کرد: داستان بلعم باعورا در قرآن و سقوط سپاه بیست هزار نفری حضرت موسی  نمونه از این نوع برخورد است.

بکرانیان تصریح کرد: امروزه دشمن با ورود مدهای مبتذل لباس هاي زنانه و مردانه در بین جوانان به دنبال ،نفوذ در آنان و ترویج ارزش های ضد اخلاقی و برقراری روابط آزاد جنسی است.

وی با تاکید بر اینکه زنان جامعه اسلامی می توانند در عین حفظ حجاب با سلاح هنر و دانایی خود را در جامعه مطرح کنند، گفت: حضور زنان در رقابت سالم بدون استفاده از ظرفیت زنانه در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و ورزشی مصداق این سخن است.

 وی به موفقیت زنان محجبه در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: این موفقیت ها، پیام روشن و دقیقی برای زنان فریب خورده رسانه های مزدور و مبلغ بی عفتي دارد که می توان بدون اینکه سرمایه وجودی خود را با تجويزهاي غلط و مسموم ببازند، موفق باشند.

وی  نقش آفرینی همراه با وقار، متانت، عفاف و حجاب را از ویژگی های یک زن ایرانی خواند و گفت: حضور تیم قدرتمند نينجا و فاطمه عبادی در برنامه عصر جدید به غرب و غرب زدگان ثابت کرد،زنان در کشور ایران به هیچ عنوان محدود نیستند.

این کارشناس مذهبی، آزادي از نوع ادعاهای افرادی همچون علينژادها را حقارت دانست و خاطرنشان کرد: افرادی همچون فاطمه عبادی با هنر خود را نشان می دهند و دیده می شوند و افرادی همچون معصومه علينژاد که هنر ندارند برای دیده شدن برهنه می شوند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک