شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۱۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ساعت ۹:۱۹
معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی اعلام کرد:

بهره برداری از ۵۱۶ پروژه در استان طی هفته دولت امسال

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی از بهره برداری از 516 پروژه در استان با صرف اعتبار 246 میلیارد و 316 میلیون تومان در هفته دولت امسال خبر داد.
بهره برداری از 516 پروژه در استان طی هفته دولت امسال,

به گزارش خبرنگار عصر اترک، ولی الله حیاتی، معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی در جمع خبرنگاران در این باره اظهار کرد: در هفته دولت امسال 475 پروژه در بخش دولتی، 37 پروژه متعلق به بخش خصوصی و چهار پروژه متعلق به بخش خصولتی در سطح استان به بهره برداری می رسند.

حیاتی عنوان کرد: در دور دوم از سفر رییس جمهور به استان در 23 تیر ماه امسال نیز 132 پروژه با صرف اعتبار 842 میلیارد تومان به بهره برداری رسیدند.

وی در ادامه هفته دولت را هفته تجلیل در بیان خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم بیان کرد و گفت: این هفته فرصت مناسبی برای ارائه گزارش ها از خدمات رسانی های انجام شده مسئولان به مردم است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی در خاتمه اعلام کرد: بر اساس دستور استاندار طی هفته دولت میزهای خدمت مسئولان برای مردم در سطح استان برپا می شوند تا فرمانداران و مدیران اجرایی در دیدارهای چهره به چهره به شنیدن و رسیدگی به مشکلات مردم بپردازند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک