جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۲۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ساعت ۱۷:۲۰
در گفتگو با دانا عنوان شد؛

شیخ زکزاکی به نیجریه بازگشت

خبرنگار حاضر در فرودگاه ابوجای نیجریه گفت: شیخ زکزاکی دقایقی قبل وارد نیجریه شد و توسط نیروهای امنیتی به مکان نامعلومی منتقل شد.
شیخ زکزاکی به نیجریه بازگشت,

 یکی از خبرنگاران حاضر در فرودگاه ابوجای نیجریه در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اظهار داشت: دقایقی قبل هواپیمای حامل علامه شیخ زکزاکی از هند وارد نیجریه شد.

 

وی افزود: دولت نیجریه اجازه حضور علاقه مندان، شاگردان، پیروان و حتی خانواده شیخ زکزاکی را هم برای ملاقات و استقبال از وی نداد و فقط چند رسانه دولتی به صورت گزینش شده در فرودگاه حاضر شدند.

 

این خبرنگار در ادامه گفت: البته همین چند رسانه دولتی هم اجازه گفتگو با شیخ زکزاکی را پیدا نکردند و به محض ورود علامه شیخ زکزاکی به فرودگاه، نیروهای امنیتی نیجریه به صورت تحت الحفظ وی را به مکان نامعلومی منتقل کردند.

 

وی همچنین گفت: آنطور که معلوم است درمان شیخ زکزاکی ناتمام باقی مانده و معلوم نیست دولت نیجریه چه تصمیمی در قبال وی خواهد گرفت.

 

به گزارش دانا بر اساس مشاهدات حاضران در فرودگاه ابوجا، اوضاع جسمی علامه شیخ زکزاکی مناسب نیست و هر چه سریعتر باید روند درمان وی از سر گرفته شود.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک