جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ساعت ۲۱:۳۰
در دیدار با گروه های جهادی در راز و جرگلان عنوان شد:

سپاه به اندازه تمام فرهنگ لغت بار معنایی پیدا کرده است/ گروه های جهادی به ۱۷ هزار نفر خدمت رسانی می کنند

استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: کلمه سپاه با وجود ایثار، جان فشانی، عزت و سربلندی، امروزه به اندازه تمام فرهنگ لغات بار معنایی پیدا کرده است.
سپاه به اندازه تمام فرهنگ لغت بار معنایی پیدا کرده است/ گروه های جهادی به ۱۷ هزار نفر خدمت رسانی می کنند,

به گزارش عصر اترک ، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان، سرهنگ چمن فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع)، مسئولان شهرستانی و استانی از گروه جهادی وارثین دانشگاه شهید بهشتی تهران و گروه جهادی پزشکی و دندان پزشکی فائزین صبح پنج شنبه در روستای حصارچه شهرستان راز و جرگلان دیدار کردند.

محمدعلی شجاعی در جمع گروه های جهادی و مسئولان با بیان این که فعالیت های سپاه پاسداران در کشور گسترده تر شده ازین رو خداوند به آن عزت بخشیده است، عنوان کرد: کلمه سپاه با وجود ایثار، جان فشانی، عزت و سربلندی، امروزه به اندازه تمام فرهنگ لغات بار معنایی پیدا کرده است.

استاندار خراسان شمالی هم افزایی و انسجام مسئولان با هر جناح سیاسی را از افتخارات استان دانست و اظهار کرد: مردم معطل اجرای ما هستند نه معطل فکر کردن و پشت میزبودن ما، ما در کلان برای مشکلات استان ها یک نسخه درمان می پیچیم در حالیکه برای هر مشکل استان نیازمند یک نسخه مجزا هستیم.

وی تصریح کرد: گروه های جهادی در کمک به مسئولان باید برای توانمند سازی مردم در جهت ایجاد اشتغال فعالیت کنند.

عباسعلی ریحانی فرمانده سپاه شهرستان راز و جرگلان نیز با بیان این که ۳۴۵۵ نفر در روز در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم شهرستان خدمت رسانی می کنند، خاطر نشان کرد: ۴ گروه جهادی روح الله دانشگاه امیر کبیر، وارثین شهید بهشتی، پزشکی فائزین و گروه جهادی طلوع حق با ۱۲ گروه کارگروه تخصصی ۳۳۷ نغره طی ۱۴ روز به نیازمندان و آسیب دیدگان سیل خدمات ارائه می دهند.

وی تصریح کرد: فعالیت های گروه های جهادی با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت جواد الائمه(ع) و ناحیه سپاه شهرستان در محورهای سلامت، اشتغال، زیرساخت، فرهنگی و تعلیم و تربیت به ۱۷ هزار نفر هدف گذاری شده است.

ریحانی با اشاره به پروژه های عمرانی که گروه های جهادی با کمیته امداد امام(ره) تفاهم نامه امضا کرده، بیان کرد: به همت گروه‌های جهادی و مردم ۳۵ پروژه عمرانی و آبادانی تکمیل و ۱۵ پروژه نیز در در شهرستان راز و جرگلان در دست اقدام است.

وی اضافه کرد: تکمیل و ساخت خانه محروم، پروژه آبرسانی روستای قره اقاج به محمدنفس، ساخت مدرسه ۶ کلاسه شهید فرامرزی غلامان،ساخت مسجد آنابای، مرمت مخزن و حفر چاه آب شرب بخشی از اقدامات گروه های جهادی بسیج بوده است.

وی هم چنین اضافه کرد: حضور بیش از ۳۰۰ جهاد گر بسیجی در شهرستان نیازمند هم افزایی و همت دستگاه های دولتی در بخشی از ارائه خدمات به این گروه هاست.

در این دیدار نشست با گروه های جهادی و پزشکی، مشکلات مردم دهستان حصارچه، ارائه وسایل منزل به نیازمندان و جلسه هم افزایی مسئولان در بخش جرگلان انجام گرفت.

انتهای خبر/ فیروزبخت

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک