جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ساعت ۱۵:۵
امام جمعه شیروان:

نماز جمعه قدرت نرم جمهوری اسلامی است

امام جمعه شیروان گفت: نماز جمعه قدرت نرم جمهوری اسلامی و مرکز عبادت و بصیرت افزایی است.
نماز جمعه قدرت نرم جمهوری اسلامی است,

به گزارش عصر اترک، حجت الاسلام و المسلمین حسین کوثری امام جمعه شیروان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شیروان اظهار کرد: یکی از جلوه های عبادت ابراز محبت و احترام به پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع) از طریق زیارت آنان است.

وی زیارت را همسویی و بیعت و همگامی با راه و روش ائمه برشمرد و گفت: با زیارت ائمه معصومین (ع) زائر تجدید پیمان و تولی و تبری خود را به نمایش می گذارد.

امام جمعه شیروان با گرامیداشت ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور و چهلمین سال برپایی این فریضه الهی در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی گفت : نماز جمعه قدرت نرم جمهوری اسلامی و مرکز عبادت ، وحدت ، هدایت ، خدمت ، بصیرت افزایی ، تقوی ، اخلاق و فضیلت است و از مردم خواست قدر این فریضه الهی را دانسته و با شرکت خود هر هفته به ثواب حج نائل شوند

حجت الاسلام کوثری همچنین به سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد در سال ۶۷ در منطقه اسلام آباد غرب اشاره کرد و این عملیات را تیر خلاص بر دشمنان و منافقان دانست.

امام جمعه شیروان اشاره ای هم به روز ترویج آموزش های فنی و حرفه ای نمود و از این مراکز و جوانان و دانش آموزان خواستند با حرفه آموزی دانش خود را عملیاتی سازد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک