شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۲۰۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ساعت ۱۳:۲۹
استاندار خراسان شمالی:

مهم ترین سرمایه خراسان شمالی مردم هستند

استاندار خراسان شمالی مردم استان را مهم ترین سرمایه اصلی برای توسعه و رشد این استان اعلام کرد و گفت: اطمینان داریم با نگاه ویژه ای که رئیس جمهور به مردم و ظرفیت های این استان دارند با سرعتی چندین برابر قبل و مصوباتی که ایجاد تحول خواهد کرد پیش خواهیم رفت.
مهم ترین سرمایه خراسان شمالی مردم هستند,

به گزارش عصراترک، محمد علی شجاعی، استاندار خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در مراسم استقبال از رئیس جمهور در محل ورزشگاه شهدای کارگران شیروان اظهار کرد: حضور و استقبال مردم خراسان شمالی در واقع پیامی به جهانیان است که رابطه بین مردم ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری و ریاست جمهور ناگسستنی است.

 

وی ادامه داد: مردم با حضورشان اعلام کردند تا آخر کنار دولت و دولتمردان ایستاده اند.

 

استاندار خراسان شمالی مردم استان را مهم ترین سرمایه اصلی برای توسعه و رشد این استان اعلام داشت و گفت: نگران بودیم که سرعت پیشرفتمان کند است، اما اطمینان داریم با نگاه ویژه ای که رئیس جمهور به مردم و ظرفیت های این استان دارند با توجه به مصوباتی که صادر کردند، برای تلاش، سازندگی و رفع نداشته های استان با سرعتی چندین برابر قبل و مصوباتی که ایجاد تحول خواهد کرد پیش خواهیم رفت.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک