شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ساعت ۱۳:۵۰
امام جمعه آشخانه مطرح کرد:

برخورد با مفسدان اقتصادی، مهمترین نیاز جامعه است

امام جمعه آشخانه با بیان اینکه یکی از وظایف مهم قوه قضاییه عدم خروج از جاده عدل و انصاف و تاثیرپذیری از جوسازی های سیاسی و حب و بغض ها در قضاوت و صدور احکام محسوب می شود، گفت: در دوره کنونی برخورد با مفسدان اقتصادی و تامین امنیت شغلی برای کارآفرینان و تولیدکنندگان سالم، از مهمترین نیازهای جامعه است.

به گزارش عصراترک حجت الاسلام احمدزاده امام جمعه آشخانه در خطبه های نماز جمعه هفتم تیرماه با اشاره به آغاز هفته حقوق بشر آمریکایی و سالروز انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت مظلومانه آیت الله بهشتی و یارانش در سال 60، گفت: امروز مدعیان حقوق بشر کسانی هستند که بی اعتناترین سیاست مداران دنیا به حقوق بشر محسوب می شوند و مطلقا هیچ اعتقادی به کرامت انسانی ندارند.

وی ادامه داد: تنها چیزی که برای این مدعیان مهم است، پول و قدرت است و اگر کسی هم بخواهد ادعای حمایت از حقوق بشر را در دنیا داشته باشد، دولت مردان آمریکا دیگر نباید این ادعا را داشته باشند.

احمدزاده با اشاره به فضاحت های گوناگون در کارنامه غرب و آمریکا نسبت به موضوع حقوق بشر، اظهار کرد: جنایات زندان گوانتانامو، ابوغریب، حمله به کاروان های عروسی افغان ها، کمک به تروریست های بدنامی که به کار خود افتخار می کنند، عهد شکنی و دروغگویی و نیز سرنگون کردن هواپیمای مسافربریِ بی دفاع و غیرنظامی؛ نمونه هایی از حقوق بشر آمریکایی است.

امام جمعه آشخانه ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یادوخاطره شهید بهشتی و یارانش، تصریح کرد: شهید دکتر به عنوان بنیانگذار قوه قضائیه، انسانی صاحب فکر و اراده قوی، منظبط اهل کار، با نشاط و یک نعمت بزرگ برای نظام و انقلاب بود.

وی با اشاره به ریاست آیت الله رئیسی در قوه قضائیه مهمترین ماموریت این قوه در دوره جدید را ایجاد تحول در چهارچوب اصول اسلام و قرآن و قانون اساسی دانست و تاکید کرد: تحول به معنای استفاده از شیوه های کارآمد و موثرتر و بهینه شده شیوه های قبلی و  نیز رفع نقص ها خلا ها و اشکالات گذشته است.

احمدزاده ادامه داد: قوه قضاییه باید به جایگاهی برسد که هر فرد مظلومی احساس کند با رجوع به دستگاه قضایی می تواتند حق خودش را بگیرد.

امام جمعه آشخانه با بیان اینکه یکی از وظایف مهم قوه قضاییه عدم خروج از جاده عدل و انصاف و تاثیرپذیری از جوسازی های سیاسی و حب و بغض ها در قضاوت و صدور احکام محسوب می شود، تاکید کرد: در دوره کنونی برخورد با مفسدان اقتصادی و تامین امنیت شغلی برای کارآفرینان و تولیدکنندگان سالم، از مهمترین نیازهای جامعه است.

وی با اشاره به تحریم رهبر معظم انقلاب و جمعی از فرماندهان مجاهد سپاه توسط وزارت خزانه داری آمریکا، خاطرنشان کرد: به اذعان همه جهانیان حتی دشمنان انقلاب اسلامی ، رهبر معظم انقلاب و نزدیکانش دارای شفاف ترین زندگی بوده که جز خانه ای ساده و قدیمی و یک حسینیه برای دیدار شیفتگان ولایت که آن هم متعلق به اموال عمومی است اموال دیگری ندارد.

احمدزاده ادامه داد: ساده زیستی ایشان برای همگان اثبات شده است چرا که ایشان مانند رهبران سایر کشورها نیستند که به دنبال ثروت اندوزی و داشتن حساب های خارج از کشور باشند که تحریم آن حساب ها، آورده ای برای تحریم کنندگان داشته باشد، لذا ادعای تحریم ایشان، اقدامی جاهلانه و برگرفته از ذهنی بیمار و به دور از هر منطقی است.

وی در رابطه با تحریم دکتر ظریف نیز گفت: حماقت آمریکایی ها در تحریم وزیر خارجه کشورمان این نکته را روشن می کند که ادعای رویکرد آمریکا به مذاکره فریب افکار عمومی است، چرا که به فرض اینکه قرار به مذاکره باشد باید وزیر خارجه فراهم کننده مقدمات آن باشد لذا تحریم وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران به معنی تحریم مذاکرات است.

احمدزاده در پایان گفت: مردم ایران طی چهل سال گذشته آموخته اند که این رفتار بچگانه غرب به ویژه آمریکا را باید با ایستادگی و مقاومت پاسخ داده و با افشای جنایات آمریکا و غرب اقدامات زد حقوق بشری این مدعیان دروغین را افشا کنند.

انتهای پیام / قاسمی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک