جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ساعت ۱۶:۴۴
امام جمعه آشخانه مطرح کرد:

تقدس زدایی از مردم و ولایت، مهمترین هدف فتنه ۸۸ بود / در شرایط سخت اقتصادی کنونی، مدیران و مسئولین باید تلاش مضاعف داشته باشند

امام جمعه آشخانه در سالروز خطبه تاریخی مقام معظم رهبری در نماز جمعه 29 خرداد 88 با بیان اینکه در جمهوری اسلامی رابطه قوی بین مردم و ولایت وجود دارد و مردم با اعتقادی قوی از رهبری تبعیت و اطاعت می کنند، اظهار کرد: دشمن تلاش کرد با لطمه وارد کردن به اعتقادات مردم، از مردم و ولایت تقدس زدایی کند.

حجت الاسلام احمدزاده، امام جمعه آشخانه صبح امروز در گفتگو با عصراترک، با اشاره به اینکه دشمن جمهوری اسلامی  هر ده سال به دنبال یک فتنه در کشور بوده است،ابعاد مختلف فتنه 88 را تشریح کرد و گفت: در انتخابات سال 88 بالاترین سطح مشارکت مردم نسبت به گذشته انجام شده بود و همین امر باعث شد یکی از مهمترین اهداف دشمن، نا مشروع جلوه دادن انتخابات ده ها میلیونی ایران باشد.

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی رابطه قوی بین مردم و ولایت وجود دارد و مردم با اعتقادی قوی از رهبری تبعیت و اطاعت می کنند، اظهار کرد: دشمن تلاش کرد با لطمه وارد کردن به اعتقادات مردم، از مردم و ولایت تقدس زدایی کند.

احمدزاده یکی دیگر از اهداف دشمن در فته 88 را ایجاد ناامنی و بی ثباتی در کشور دانست و گفت: دشمن با ایجاد این فتنه در صدد ایجاد ناامنی و بی ثباتی در امن ترین کشور منطقه بود تا آرامش را از ملت ایران بگیرد.

امام جمعه آشخانه افزود: نظام فتنه ها و توطئه های گوناگون، امنیتی و سیاسی مانند جریان ریگی را محکم و مقتدر کنترل می کرد، لذا می خواستند این اقتدار را از جمهوری اسلامی بگیرند.

وی ادامه داد: یکی از اهداف فتنه 88 باز کردن پای بیگانگان و عناصر آنها به داخل کشور، به بهانه نظارت بر انتخابات بود.

احمدزاده گفت: دشمن تلاش کرد مردمی را که با حکومت انس گرفته و داروندارشان را برای استقلال میهن فدا کرده بودند از حکومت، جدا کند.

امام جمعه آشخانه افزود: سکولاریزه کردن جامعه و ایجاد تفرقه بین مردم و در نهایت براندازی نظام، یکی دیگر از برنامه های دشمن در فتنه 88 بود.

احمدزاده خاطرنشان کرد: چراغ سبز پادوهای دشمنان در داخل کشور باعث شد در فتنه 88 و بعد از آن، تحریم های ظالمانه علیه ملت جمهوری اسلامی شدت پیدا کند.

وی با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری در رابطه با احتمال ایجاد فتنه در سال 98، گفت: دشمنان دست از فتنه گری برنداشته اند و می خواهند با دلسرد و مایوس کردن مردم، آنها را از صحنه های نظام و انقلاب دور بکنند.

امام جمعه آشخانه در ادامه با اشاره با بیانات مقام معظم رهبری در 14خرداد امسال، که درس امروز آحاد ملت و بخصوص جوانان ما را مقاومت بیان کرد و تاکید کرد: ادبیات مقاومت برگرفته از آموزه های دینی و قرآنی و معارف اسلامی است و به مدد الهی با هوشیاری، بصیرت و مقاومت؛ ملت ایران، این فتنه را نیز مانند فتنه88 و بقیه فتنه ها خنثی خواهد کرد.

وی با اشاره به امنیت و معیشت به عنوان دو عنصر تاثیرگذار مادی و معنوی گفت: طبق آیات قرآن کریم، فقر با کفر هم مرز است، بنابراین از نگاه دشمن دارای اهمیت است و تلاش می کند با مشغول کردن مردم به مسئله معیشت و کوچک کردن سفره آنها، دینداری و اعتماد به خداوند را از مردم بگیرد.

امام جمعه اشخانه با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کنونی، از مدیران و مسئولین خواست تا با تلاش مضاعف و جدیت، مشکلات مردم را حل کنند تا مردم در کلیه زمینه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور احساس امنیت کنند.

 وی با بیان اینکه شعار امسال به فراموشی سپرده شده و مسئولان تاکنون با جدیت به دنبال رونق تولید نبوده اند، تاکید کرد: اگر مسئله معیشت مردم حل شود، با آرامش بیشتری می توانند به زندگی روزمره خودشان ادامه بدهند، لذا به انقلاب، نظام و رهبری بیشتر امیدوار خواهند شد.

احمدزاده در پایان با بیان اینکه  دشمن درصدد است بین مردم، رهبری و نظام فاصله ایجاد کند، گفت: علاوه بر اینکه مردم ما آگاهی و بصیرت بالایی دارند، مسئولین نیز باید تلاش خود را برای حل مشکلات کشور بیشتر کنند.

انتهای پیام/ محمدرضا قاسمی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک