شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ساعت ۱۵:۱۶

رهبری آب پاکی را بر دستان میانجی گری نخست وزیر ژاپن ریختند

امام جمعه شیروان گفت: رهبر معظم انقلای آب پاکی را بر دستان میانجی گری نخست وزیر ژاپن ریختند.
رهبری آب پاکی را بر دستان میانجی گری نخست وزیر ژاپن ریختند,

به گزارش عصر اترک، حجت الاسلام حسین کوثری درخطبه اول نماز جمعه شیروان به یکی دیگر از جلوه های عبادت اشاره و گفت: فکرکردن وانتخاب راه و زندگی با تفکر بهترین عبادت است.

وی گفت: وجه امتیاز آدمی به سایر موجودات به تعقل و تفکر است که قران کریم وآموزه های دینی همواره انسان را به تفکر دعوت نموده است.

امام جمعه شیروان در خطبه دوم با اشاره به بیانات ارزنده رهبر معظم انقلاب در دیدار نخست وزیر ژاپن با معظم له گفتت : رهبری آب پاکی را بر دستان میانجی گری نخست وزیر ژاپن ریختند و توطئه و نقشه های شوم ترامپ را در هم شکستند و در عرصه تبلیغاتی و شعارهای فریبنده ترامپ مثل همیشه رهبری با درایت غرب را رسوا ساختند.

امام جمعه شیروان افزود : درعرصه های مختلف جنگ روانی واقتصادی وجنگ اراده ها وجنگ فرهنگی اندیشه مقاومت قدرتمندترین سلاح است که ملت عزیز ایران چهل سال است از آن بهره مند  است.

حجت الاسلام کوثری با اعلام حمایت از طرح مبارزه با بی بند و باری و بی حجابی گفت: همه دین داران وظیفه شرعی وقانونی دارند که نیروی انتظامی را در اجرای این کار خداپسندانه حمایت و با امر به معروف و نهی از منکر از این پدیده شوم که هر روز رو به گسترش است جلوگیری نمایند وحکم الهی را زنده نمایند.

وی با گرامیداشت روز تشکیل جهاد سازندگی گفت : امروز با مدیریت جهادی و تفکر جهادی می توانیم دشمن را درجنگ اقتصادی شکست دهیم.

انتهای پیام/احسان حق بین
 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک