جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۲۰۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ساعت ۱۴:۲۲
رئیس سازمان امور عشایری کشور:

اعتبار اختصاص داده شده برای آبرسانی به عشایر کم است

رئیس سازمان امور عشایری کشور با اشاره به اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی جهت آبرسانی به مناطق عشایری کشور گفت: اعتبار اختصاص داده شده برای آبرسانی به عشایر کم است.
اعتبار اختصاص داده شده برای آبرسانی به عشایر کم است,

به گزارش عصر اترک، کرمعلی قندالی، رئیس سازمان امور عشایری کشور در جشنواره ملی عشایر در شهرستان اسفراین اظهار کرد:  برای توسعه پایدار باید برنامه ریزی هایمان را دوباره بازنگری کنیم.

قندالی اقدامات انجام گرفته در مجلس شورای اسلامی در راستای برنامه ششم توسعه برای جامعه عشایری کشور را فوق العاده برشمرد و اختصاص بخشی از مالیات بر ارش افزوده به امور عشایری کشور را یک نمونه خوب توصیف کرد.

وی با اشاره به اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی به عشایر کشور گفت: اخذ موافقت هایی از دفتر رهبری و مجلس برای آبرسانی به جامعه عشایری انجام شده که این مبلغ بسار کم است.

رئیس سازمان امور عشایری کشورهمچنین خواستار ورود مجلس به تامین سرپناه امن و محکم برای عشایر شد و افزود: بر اثر سیلاب های امسال خسارت های زیادی به سرپناه های سنتی عشایری وارد شده است.

وی همچنین اعطای تسهیلات به قشر عشایری کشور از سوی بانک کشاورزی را خوب ارزیابی کرد و در عین حال به نداشتن وثیقه بانکی عشایر برای دریافت تسهیلات اشاره کرد و خواستار این شد که پروانه های مراتع به عنوان وثیقه مورد پذیرش بانک ها قرار بگیرد.

قندالی در بخش پایانی سخنان خود خواستار فراهم کردن فرصت برابر برای دانش آموزان مناطق عشایری در خصوص سهمیه کنکور سراسری شد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک