جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ساعت ۱۰:۲۰

کشف زمین خواری میلیاردی در اسفراین

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از کشف یک فقره زمین خواری و تصرف در اراضی ملی به ارزش یک میلیارد ریال و دستگیری یک نفر متهم خبر داد.
کشف زمین خواری میلیاردی در اسفراین,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، سردار "علیرضا مظاهری" با اعلام این خبر گفت: در پی اخبار دریافتی مبنی بر اینکه فردی به هویت مشخص در شهرستان اسفراین اقدام به تصرف غیرقانونی اراضی ملی نموده موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی و به همراه نماینده اداره راه و شهرسازی اسفراین به محل اعزام شدند، که مشخص شد متهم نسبت به دیوارکشی دور زمینی حدود 435 متر مربع که هیچگونه مدرک دال برمالکیت آن نداشته و جزء اراضی ملی بود،اقدام نموده است

فرمانده انتظامی استان با اینکه با دستور مقام قضائی از ادامه کار وی جلوگیری شد، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش این زمین یک میلیارد برآورد شده است، که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطرنشان کرد: انجام گشت زنی مستمر بر اراضی ملی و برخورد قاطع دستگاه قضائی با متصرفین اراضی ملی، اتخاذ سیاست های کیفری مناسب در برخورد با پدیده زمین خواری، اطلاع رسانی و بهره گیری از سیستم های اطلاعاتی نوین، کدهای رهگیری، نظارت و افزایش هزینه جرم در برخورد با زمین خواران را از راهکارهای مهم پیشگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب از اراضی ملی دانست.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک