جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۱۹۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ساعت ۶:۳۷
فرماندار شهرستان راز و جرگلان:

رازوجرگلان رتبه برتر تولید را در استان دارد

فرماندار شهرستان راز و جرگلان گفت: این شهرستان در تولید شیر، دام سبک و سنگین، صنایع دستی، تولید پیله ابریشم و صنعت اسب رتبه برتر استانی و کشوری دارد.
رازوجرگلان رتبه برتر تولید را در استان دارد,

 به گزارش عصر اترک، محمد زارعی هدک، فرماندار شهرستان راز و جرگلان در همایش رونق تولید اظهار کرد: این شهرستان روزانه ۶ تن شیر، تولید 16 هزار راس دام سبک و سنگین، تولید گندم، پیله کرم ابریشم، صنایع دستی و اسب رتبه های برتر استانی و کشوری را دارا است.

زارعی این مهم را ظرفیتی در این شهرستان برشمرد و بر تلاش افراد آگاه از جمله شوراها و دهیاران هر روستا برای آگاهی بخشی موفقیت بیشتر تاکید کرد.

وی در این همایش ضمن تبریک روز شوراها و روز جهانی کار و کارگر و با تاکید بر اینکه تفکر و اندیشه مقام معظم رهبری باید محور برنامه های ما قرار گیرد ، گفت : امروزه یکی از موضوعات اصلی بحث اقتصاد است و هرکسی که در جمهوری اسلامی در راستای تولید و اشتغالزایی گامی بردارد ، جهاد در راه خدا انجام داده است .

وی افزود : دشمن با اعمال تحریم ها مشکلاتی برای جمهوری اسلامی ایجاد کرد و با این هدف به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و جمهوری اسلامی است که بایستی نسبت به این موضوع و دسیسه آگاه و بیدار باشیم .

زارعی ادامه داد : با وجود همه این مشکلاتی که دشمنان ایجاد کردند ، مردم در همه مراسمات و راهپیمایی ها با شکوه تمام حضور داشتند که نشان از شکست دسیسه دشمن دارد .

وی گفت : دو نگرش درون گرایی و برون گرایی نسبت به اقتصاد وجود دارد ، که برابر نگرش درون گرایی اگر از ظرفیت ها و پتانسیل های داخلی استفاده شود ، کسانی که به دنبال تولید در عرصه های علمی ، اقتصادی و... باعث پویایی نظام اسلامی خواهد شد .

فرماندار راز و جرگلان گفت : رونق اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری به عنوان چراغ هدایت است و همه ما باید تلاش کنیم به تولید داخل کمک کنیم تا مشکلات اشتغال و معیشت مرتفع شود.

وی به اقدامات صورت گرفته از سوی دولت در شهرستان اشاره کرد و افزود : تسهیل در امر سرمایه گذاری نقش بسزایی در امر تولید دارد بایستی همه کمک کنند تا مشکلات مرتفع و امور تسهیل شود تا رغبت بیشتری در شهرستان در زمینه تولید ایجاد شود .

وی خاطرنشان کرد: این شهرستان روزانه ۶ تن شیر، تولید 16 هزار راس دام سبک و سنگین، تولید گندم، پیله کرم ابریشم، صنایع دستی و اسب رتبه های برتر استانی و کشوری را دارا است.

در این همایش از اعضای شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد .

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک