شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ساعت ۱۳:۴۹
معاون پژوهش و منابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی:

برای استخدام نیروی خرید خدمات آموزشی در استان تعهدی داده نشده است/ کمبود ۴۳۹ معلم در آموزش و پرورش

معاون پژوهش و منابع انسانی آموزش و پرورش استان گفت: 165 نیروی خرید خدمات آموزشی در استان مشغول به فعالیت آموزشی هستند و باتوجه به اینکه در بخش خصوصی فعالیت دارند، برای استخدام آنها هیچ تعهدی داده نشده است.
برای استخدام نیروی خرید خدمات آموزشی در استان تعهدی داده نشده است/ کمبود 439 معلم در آموزش و پرورش,

به گزارش عصراترک، قنبرعلی خوش‌آیینه، معاون پژوهش و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی ظهر امروز سه شنبه در جمع اصحاب رسانه خراسان شمالی به مناسبت بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: تطابق زمانی چهلمین سالگرد شهادت استاد مطهری و چهلمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران این هفته را نسبت به سال های گذشته متمایز کرده است.

 

وی ادامه داد: 489 معلم خرید خدمت در آموزش و پرورش استان مشغول به کار هستند، که تمامی حقوق آنها تاکنون به طور کامل پرداخت شده و هیچ گونه معوقه ای ندارند.

 

خوش آینه ادامه داد: این در حالی است که 165 نیروی خرید خدمات آموزشی نیز در استان مشغول به فعالیت آموزشی هستند و باتوجه به اینکه در بخش خصوصی فعالیت دارند، برای استخدام آنها هیچ تعهدی داده نشده است.

 

این مقام مسئول بیان کرد: در سال آینده ۵۵ هزار نیرو در آموزش و پرورش سراسر کشور به کارگیری می شود که ۲۵ هزار نفر از این نیروها از طریق دانشگاه فرهنگیان و ۳۵ هزار نفر نیز از طریق آزمون استخدامی جذب می شوند، تاکنون سهمیه جذب نیرو برای خراسان شمالی مشخص نشده است.

 

خوش آینه با بیان اینکه 289 نفر نیروی جدید در مهر ماه سال جاری مشغول به کار می شوند، گفت: این در حالی است که 700 نیرو بازنشسته می شوند و حدود 439 نفر کمبود نیرو ایجاد می شود.

 

وی با اشاره به بحث سیلاب ادامه داد: 67 مدرسه استان با خسارتی بالغ بر 7 میلیارد و 450 میلیون تومان توسط کارشناسان شناسایی شده است.

 

187 هزار و 313 دانش آموز در خراسان شمالی در تمامی مقاطع تحصیلی در سه هزار و 191 آموزشگاه با هشت هزار و 460 کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک