جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۹۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ساعت ۱۲:۳۱
در مراسم گرامیداشت روز ارتش مطرح شد:

ارتش در کنار بقیه نیروهای نظامی کشور، پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی خواهد بود / توان دفاعی جمهوری اسلامی به هیچ وجه قابل مذاکره نیست

فرمانده تیپ 130 ارتش جمهوری اسلامی ایران در خراسان شمالی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از گذشت چهل سال، از نظر نیروی انسانی و تجهیزات نظامی جزو ارتش های پیشرفته دنیا قرار دارد، تصریح کرد، به ملت ایران اطمینان می دهیم که در کنار بقیه نیروهای نظامی کشور؛ حافظ استقلال و شرف ملت و پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی ایران خواهیم بود.

به گزارش عصراترک، سرتیپ دوم ستاد ابراهیم گل گلی فرمانده تیپ 130 شهید دلجویان ارتش جمهوری اسلامی ایران در خراسان شمالی در مراسم گرامیداشت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران که در مرکز استان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان، با اشاره به 29 فروردین ماه که توسط امام خمینی (ره) به روز ارتش نامگذاری شده است، گفت:  روز ارتش یادآور یکی از رخدادهای ماندگار و الهام بخش انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از گذشت چهل سال، از نظر نیروی انسانی و تجهیزات نظامی جزو ارتش های پیشرفته دنیا قرار دارد، تصریح کرد، به ملت ایران اطمینان می دهیم که در کنار بقیه نیروهای نظامی کشور؛ حافظ استقلال و شرف ملت و پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی ایران خواهیم بود.

گل گلی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی با عشق به نظام اسلامی و ملت ایران، خود را متعلق به مملکت جمهوری اسلامی ایران می داند، تأکید کرد: ارتش مهمترین وظیفه خود را ایجاد امنیت و آرامش در کشور می داند.

فرمانده تیپ 130 شهید دلجویان ارتش جمهوری اسلامی ایران در خراسان شمالی با اشاره به خدمت رسانی ارتش در کنار سپاه و بسیج در حوادث سیل اخیر، اضافه کرد: یکی از جلوه های خدمت ارتش به جمهوری اسلامی ایران در کنار بقیه وظایف و خدمات آن، مشارکت ارتش در حوادث طبیعی و غیر مترقبه است.

گل گلی با بیان اینکه انسجام و وحدت  نیرویهای مسلح به خاری در چشم دشمنان جمهوری اسلامی تبدیل شده است، گفت: همه ما پاسداران ارزشهای انقلاب اسلامی خواهیم بود چرا که دشمن با تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وقاحت و ضعف خود در مقابل جمهوری اسلامی را آشکار کرد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، با اشاره به اینکه خودسازی پله ای است برای جامعه سازی است، اظهار کرد: اگر توان خودسازی و ساختن جامعه در ما وجود داشته باشد، می توانیم ادعا کنیم که توان تمدن سازی را هم داریم.

وی با اشاره به اینکه تجربه چهل ساله جمهوری اسلامی نشان داده آنچه را که خواسته است، توانسته است، تاکید کرد: روحیه ما می توانیم، تجربه سنگین و مغتنمی است که باید قدر آن را بدانیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح ما نماد وحدت، اقتدار و ولایت مداری اند و در تأمین امنیت و همچنین سازندگی پیشتاز هستند، گفت: در سیل اخیر اتحاد نیروهای مسلح، دولت مردان و مردم را دیدیم که چطور دردهای خرابی سیل را از بین می برند.

یعقوبی در پایان با بیان اینکه وقتی خدا با ماست از انبوه دشمن هراسی نداریم، نیروهای مسلح باید زمینه ظهور بقیه الله (عج) را فراهم کنند و مرزهای اسلام ناب را گسترش بدهند.

در ادامه این مراسم استاندار خراسان شمالی ضمن گرامیداشت روز ارتش و تقدیر از ارتشیانی که در کنار سپاه پاسداران، بسیج و نیروی انتظامی موجبات افتخار جمهوری اسلامی را فراهم آوردند، تاکید کرد:  توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران ما به هیچ وجه قابل مذاکره نیست.

استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: امنیت امروز کشور در منطقه حاصل جان فشانی های  نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مرزها و داخل کشور است.

شجاعی در پایان با ابراز خرسندی از وحدت  بین مردم و ارکان نظام اسلامی از جمله نیروهای مسلح، گفت: امیدواریم دولت هم بتواند در کنار نیروهای مسلح خدمت گذار مردم استان باشد.

انتهای پیام / قاسمی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک