شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۸۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ساعت ۱۰:۱۴
رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی خبر داد:

شدت گرفتن بارشها در نیمه شرقی خراسان شمالی از عصر امروز / احتمال روان آب و سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست

رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: شدت بارشها مجددا از بعدازظهر امروز آغاز و تا اوایل شب ادامه دارد و جاری شدن روان آب و احتمال سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نخواهد بود.
شدت گرفتن بارشها در نیمه شرقی خراسان شمالی از عصر امروز / احتمال روان آب و سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست,

مهری هاشمی دوین، رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: باتوجه به پیش بینی بارندگی ها آموزش پرورش بجنورد و شیروان به جهت پیشگیری از بروز مشکل برای دانش آموزان اطلاعیه تعطیلی برخی از مدارس را صادر کردند.

 

وی ادامه داد: شدت بارشها مجددا از بعدازظهر امروز آغاز و تا اوایل شب ادامه دارد و روان آب و احتمال سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نخواهد بود.

 

رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان خاطر نشان کرد: بارشها در تمامی نقاط استان وجود دارد اما در نیمه شرقی استان از جمله اسفراین، شمال شیروان، بخش هایی از فاروج و بجنورد از شدت بیشتری برخوردار است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: از ابتدای فروردین سال جاری تا روز 24 فروردین بیشترین بارشها مربوط به راز و جرگلان با 96.6 میلی متر و بعد از آن بجنورد 95.9 میلی متر و کمترین میزان بارشها مربوط به شهرستان جاجرم با 64.4 میلی متر اعلام شده است.

 

هاشمی دوین عنوان کرد: وضعیت بارش ها و روند کاهش دما تا عصر روز دوشنبه ادامه دارد، سپس از سه شنبه افزایش نسبی دما را در پی خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک