شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ساعت ۵:۳۱

اختصاص ۲۰۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت وام به مددجویان

مدیرعامل صندوق امداد ولایت، از تخصیص ۲هزار میلیارد تومان برای پرداخت وام به مددجویان کمیته امداد و نیازمندان در سال ۹۸ خبر اد.
اختصاص ۲۰۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت وام به مددجویان,

مجید باجلان در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد پرداخت وام از سوی مددجویان کمیته امداد گفت: در سال ۹۸ مبلغ کلی تسهیلات وام مددجویان به ۲ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است و بر همین اساس می‌توانیم به تعداد بیشتری از مددجویان و نیازمندان وام پرداخت کنیم.

وی در مورد ضمانت و بازپرداخت وام مددجویان گفت: کمیته امداد تسهیلاتی برای پرداخت وام مددجویان در نظر گرفته به طوری که بازپرداخت آن راحت شده است و ضمانت مددجویان تحت پوشش، مستمری است که دریافت می‌کنند.

وی گفت: برای سایر نیازمندان نیز یک فقره چک برای حداقل ۵ میلیون تومان وام کافی است.

مدیرعامل صندوق امداد ولایت، با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت یک نمونه بارز قرض الحسنه کشوری است، گفت: در سال ۹۸ تمام واحدهای کارگشایی ما بدون کارمزد پرداخت می‌شود.

به گفته باجلان، در سال آینده به تعداد بیشتری از مددجویان و نیازمندان از صندوق امداد ولایت وام پرداخت می‌شود و سعی می‌کنیم مبلغ آن نیز افزایش پیدا کند اما هنوز میزان دقیق آن معلوم نیست.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک