شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۸۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ساعت ۶:۸

استمرار سامانه بارشی از عصر امروز تا سه شنبه در خراسان شمالی/ کاهش ۸ تا ۱۰ درجه ای دما تا روز دوشنبه

سامانه بارشی فعالی از شنبه بعدازظهر تا سه شنبه بعدازظهر استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد که سبب وزش باد(گاهی باد شدید) رگبار باران و رعد وبرق در نقاط مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات مه خواهد شد.
استمرار سامانه بارشی از عصر امروز تا سه شنبه در خراسان شمالی/ کاهش 8 تا 10 درجه ای دما تا روز دوشنبه ,

به گزارش عصراترک، بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی و همچنین تصاویردریافتی از ماهواره بیانگر  جو نسبتاً ناپایداری طی امروز در سطح استان است. برای امروز بتدریج افزایش ابر و در پاره ای نقاط بیشتر مناطق شمالی و غربی احتمال رگبار باران همراه با رعد و برق و آبگرفتگی معابر وجود دارد.

 

سامانه بارشی فعالی از شنبه بعدازظهر تا سه شنبه بعدازظهر استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد که سبب وزش باد(گاهی باد شدید) رگبار باران و رعد وبرق در نقاط مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات مه خواهد شد.

 

آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها پیش بینی می شود و توصیه می شود از توقف در حاشیه و بستر رودخانه ها و مکان های مستعد سیلاب جداً خودداری شود.

 

وضعیت هوایی امروز شنبه، نیمه ابری تا ابری، بعدازظهروزش باد شدید، بارش باران در پاره ای مناطق رگبار باران و رعد وبرق، ارتفاعات مه با کمینه دمای 10 درجه سانتی گراد و بیشنیه دمای 18 درجه سانتی گراد پیش بینی شده است.

 

همچنین روز یک شنبه، نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات وزش باد نسبتاً شدید(مناطق جنوبی شدید)، بارش باران در بعدازظهر رگبار باران و رعدوبرق و ارتفاعات مه با کمینه دمای 9 و بیشینه دمای 16 را خواهد داشت.

 


از لحاظ دمایی کاهش ۱۰-۸ درجه سلسیوس دمایی تا روز دوشنبه پیش بینی می شود.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک