شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۷۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ساعت ۱۲:۵۹
امام جمعه شیروان :

مدیران باید از حضور جوانان استقبال کنند/ در آستانه سال نو مستمندان را فراموش نکنید

حجت الاسلام کوثری با اشاره به سالروز تشکیل کانون های فرهنگی مساجد گفت: نقش جوانان در قالب کانون های فرهنگی و پایگاه های بسیج فرصتی برای ساختن جوانانی در تراز نظام اسلامی است و باید مدیران از این فرصت استفاده و از جوانان استقبال کنند.
مدیران باید از حضور جوانان استقبال کنند/ در آستانه سال نو مستمندان را فراموش نکنید,

به گزارش عصر اترک، حجت الاسلام کوثری امام جمعه شیروان گفت: یکی از نشانه های جامعه ایمانی این است که زمینه جلب رحمت الهی را فراهم و از موجبات لعن گریزان باشند.

وی اطاعت از خدا و رسول خدا و پیروی از قرآن و استغفار  و اصلاح ذات البین و بردباری را طبق آیات قرآن موجب جلب رحمت الهی عنوان کرد و اذیت خدا و رسول خدا و کتمان حق و کفر و نفاق و ظلم و قتل عمد و استکبار و ربا و رشوه را موجب لعن دانست.

امام جمعه شیروان با تبریک حلول ماه رجب و ولادت حضرت امام محمدباقر (ع) ماه رجب را ماه شستشوی انسانی و مهیا سازی قلب و دل برای ورود به احسن الحال یاد کرد و گفت: باید با دو بال امید به فضل الهی و خوف از گناه و معصیت به سوی قله انسانیت پرواز کرد.

حجت الاسلام کوثری با اشاره به سالروز تشکیل کانون های فرهنگی مساجد گفت: حضور جوانان در قالب کانون های فرهنگی و پایگاه های بسیج فرصتی برای ساختن جوانانی در تراز نظام اسلامی است و باید مدیران مساجد از این فرصت استفاده و از جوانان استقبال کنند چرا که امید آینده کشور و رهبری همین جوانان و نوجوانان هستند.

امام جمعه شیروان با اشاره به روزهای پایانی سال گفت: ضرورت دارد که مسولین و مردم با محاسبه عملکرد خود ملاحظه کنند که چه مقدار شعار سال ۹۷ تحقق پیدا کرده و با استقبال از کالای ایرانی و رونق کسب و کار و ایجاد شغل توانسته اند تحریم ها را در هم شکنند؟ وی از مردم خواست تا در آستانه عید نوروز به کمک مستمندان بشتابند.

امام جمعه شیروان بر نظارت بازار و توزیع کالا های اساسی وجلوگیری از اجحاف و تدبیر در امر اقتصادی را خواستار شدند.

 

انتهای پیام/ حق بین 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک